Společnost


Europe Easy Energy a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54449Vrácení přeplatku za elektřinu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2021, před 3 lety

Libor Šindelář

Znění stížnosti

Dobrý den,
byl jsem klientem Europe Easy Energy. Po oznámení o zvýšení cen jsem v souladu s nabízenými podmínkami odstoupil od smlouvy k 31.10.2021. Doposud jsem nedostal ani informaci o vyrovnání přeplatku.Na urgence firma nereaguje. Dokážete mi nějak pomoci nebo alespoň poradit jak nejlépe postupovat? Děkuji


Produkt

produkt eDomácnost promo lrdrn 21-23


Požadované řešení

vrácení přeplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 13:46, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nevrátí-li podnikatel bezdůvodné obohacení, porušuje své povinnosti a spotřebitel se může obrátit na Energetický regulační úřad (www.eru.cz), kde může svoje nároky vůči společnosti uplatnit v mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 15:43, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.