Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, již po několikáté mi řidič složil zásilku na jiném výdejním místě, než jsem uvedla. Za Vaše služby platím, měla bych pochopení, kdyby se to stalo jednou, ale stává se to opakovaně a to se mi pochopitelně nelíbí! Odůvodnění typu : "Měli tam zavřeno", "balík je větší", apod. když to není pravda mi nepřijde adekvátní. Vím, že v našem okolí nejsem jediná komu se to stalo a upřímně mě to celkem odrazuje od využití Vámi nabízené služby. Ta výdejní místa jsou poblíž sebe, ale i přesto je pro mě občas problém dostavit se na to kam se balík složí. Nikoliv tam, kam jsem si zaplatila a kde bych si ho ráda vyzvedla! Paní, která na tom výdejním místě je - konkrétně TEXTIL v Gagarinově ulici v HK, sama říká, že by ty balíky ráda příjimala, ale řidič ji je tam neskládá. Naopak pán v Brašnářství na Slezském Předměstí, kam řidič balíky vozí, nadával, že tam toho mají moc. Příjemní tam taky zrvovna dvakrát nejsou, jsou tam fronty a parkovat tam není kde.
Děkuji a pevně věřím, že už se to nebude opakovat! Soukupová
Byla bych ráda, abyste dodržovali lidmi zvolená výdejní místa! Nikoli ta která jsou Vámi vyhodnocená, jako nejlepší pro složení zásilky
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.