Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#54451Nedodané zboží, zadržované peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2021, před 3 lety

Zbyněk Kůr

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.11. 2021 jsem v eshopu OKAY objednal a zaplatil ledničku. Dle aplikace sledování zásilky mělo dojít k doručení 23.11. Doručeno nebylo a po dotazu mi bylo dopravcem řečeno, že zboží je poškozené a bude vráceno do eshopu OKAY. Jelikož v eshopu další kus nebyl k dispozici, očekával jsem vrácení peněz. Do dnešního dne se tak nestalo ani po 3 písemných stížnostech prostřednictvím jejich webovského formuláře a 8 telefonických stížnostech na hotline.


Produkt

lednička LG GBB61SWGCN


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz. Částka 15 048,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2021 12:37, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2022 15:27, před 3 lety

Dobrý den,

záležitost již byla vyřízena refundací finančních prostředků zákazníkovi.

Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 09:02, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.2.2022 16:51, před 3 lety


Zbyněk Kůr

Hodnocení:

Komentář: Nakonec vše "dobře" dopadlo. Ale ten promrhaný čas a nervy ...