Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 27.11.2021 jsem reklamoval hodinky se 4 závadami. 1. hodinky vydrží nabité zhruba půl dne při běžném užívání(nízká kapacita baterie) 2. někdy se samovolně vypínají při připojení na nabíječku(používaná pouze originální) 3. při aktivitě běhu vynechává GPS 4. Samovolně se odpojují od MT hodinky se zasekávají(používaná aplikace Samsung Galaxy Wearable).
Servis tyto 4 závady uznal. S tím že vyměnil hlavní komponenty hodinek. viz. reklamační protokol. Žádal jsem tímto obchodníka o odstoupení kupní smlouvy z důvodu opakování vady či pro větší počet vad. Obchodník mi odstoupení od kupní smlouvy zamítnul, s tím že se nejedná o 4 různé vady. Servis se ale k jednotlivým vadám nevyjádřil viz. reklamační protokol a vady uznal. Požádal jsem tedy prodejce ať se servis vyjádří k jednotlivým zavadám, což si myslím, že měl udělat rovnou a tímto pochybil. Nikdo se mi k tomu už nevyjádřil, jediné co mi prodejce mi sdělil ať se obrátím na email voc@samsungpartner.cz
Podle mě tohle problém obchodníka a ne Samsungu.
Na koho se mohu ještě obrátit?
Děkuji, Mikulka Jakub
Samsung Galaxy Watch Active stříbrné
Vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy. O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Na základě Vaší zaslané výzvy k prověření záruční reklamace na výrobek Samsung byl prověřen průběh záruční reklamace ve společnosti Electro World s.r.o. a v autorizovaném servisním centru společnosti Britex CZ.
Dle prověření Vám společnost Electro World s.r.o. v rámci dobré vůle umožní vrácení kupní ceny i přes to, že autorizované servisní centrum Britex CZ společnosti Samsung Váš požadavek na vrácení kupní ceny zamítlo a výrobek opravilo.
Jelikož k 31.12.2021 byla pobočka Chomutov, kde byla reklamace řešena uzavřena, bude Vás ohledně dořešení reklamace kontaktovat pobočka Litvínov.
Děkuji,
Antonín Šíma
After Sales Service
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.