Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den nemohu se dovolat na zákaznickou linku,je tam jen záznamník a 3 možnosti absolutně není možné domluvit se s operátorem,jen stale namluvený záznamník.
1. Chci se zúčastnit soutěže mám klik na ,,chci se zúčastnit,, nikde není uvedeno,když se zeptám prodavačky na prodejně řekne že neví ať si zavoláme zakaznickou linku. A jak? Když je tam záznamník. Co mají dělat staří lidé Když z vadí strany je neochota se domluvit. Patřím mezi ně mám chytrý telefon aplikaci používám ale je mi to platné ....
Jsem velice rozčílena uz se s tím trápím 2 den.
Navíc při registraci mě přijde 2x kód, nevím zda jsem už asi 2 roky přihlášena a nyní znovu.
Český řečeno,,bordel,
Stále odkazy a namluvené fráze,které člověku absolutně nepomohou.
Jsem staly zákazník Lídlu,i eschopu,ale toto jednání mě velice rozčiluje a NEJSEM SAMA
ale bohužel se nikdo nechce otravovat a vypisovat tak se s tím dál nezabývá a radši se nikam nehlásí.
Jsem znechucena
Legáthová
2h jsem zkoušela volat na zákaz.linku jen záznamník
Více empatie s lidmi a dát operátora který bude lidem radit.
Ne záznamník,který nic nevyřeší
|
Tweet |
Jestliže se jedná o aktuální soutěž v aplikaci Lidl Plus, jsou podmínky a informace uvedeny na stránkách společnosti (zde: https://www.lidl.cz/c/vanocni-soutez-s-lidl-plus/s10010357).
Obecně stačí zakliknout pole "Chci soutěžit", poté již aplikace ukazuje "známky", které lze získat nákupem nad 500 Kč. Jestliže se spotřebiteli uvedené "známky" neukázaly, jedná se pravděpodobně o technickou chybu, kterou může nahlásit přímo v aplikaci, případně např. formulářem zde: https://informace-pro-zakazniky.lidl.cz/SelfServiceCZ/s/.
Požadované řešení nelze vymáhat právní cestou, avšak návrh spotřebitele na zlepšení služeb společnost uvidí u této stížnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Legáthová. Mrzí nás, že se Vám nedaří spojit s operátorem. Váš dotaz můžete poslat písemně prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Z důvodu velkého počtu dotazů, které mají odpovědní kolegové denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit; za tuto skutečnost se Vám omlouváme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.