Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#54453Přihlášení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2021, před 3 lety

Magdalena Legáthová

Znění stížnosti

Dobrý den nemohu se dovolat na zákaznickou linku,je tam jen záznamník a 3 možnosti absolutně není možné domluvit se s operátorem,jen stale namluvený záznamník.
1. Chci se zúčastnit soutěže mám klik na ,,chci se zúčastnit,, nikde není uvedeno,když se zeptám prodavačky na prodejně řekne že neví ať si zavoláme zakaznickou linku. A jak? Když je tam záznamník. Co mají dělat staří lidé Když z vadí strany je neochota se domluvit. Patřím mezi ně mám chytrý telefon aplikaci používám ale je mi to platné ....
Jsem velice rozčílena uz se s tím trápím 2 den.
Navíc při registraci mě přijde 2x kód, nevím zda jsem už asi 2 roky přihlášena a nyní znovu.
Český řečeno,,bordel,
Stále odkazy a namluvené fráze,které člověku absolutně nepomohou.
Jsem staly zákazník Lídlu,i eschopu,ale toto jednání mě velice rozčiluje a NEJSEM SAMA
ale bohužel se nikdo nechce otravovat a vypisovat tak se s tím dál nezabývá a radši se nikam nehlásí.

Jsem znechucena
Legáthová
2h jsem zkoušela volat na zákaz.linku jen záznamník


Požadované řešení

Více empatie s lidmi a dát operátora který bude lidem radit.
Ne záznamník,který nic nevyřeší


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 13:20, před 3 lety

Jestliže se jedná o aktuální soutěž v aplikaci Lidl Plus, jsou podmínky a informace uvedeny na stránkách společnosti (zde: https://www.lidl.cz/c/vanocni-soutez-s-lidl-plus/s10010357).

Obecně stačí zakliknout pole "Chci soutěžit", poté již aplikace ukazuje "známky", které lze získat nákupem nad 500 Kč. Jestliže se spotřebiteli uvedené "známky" neukázaly, jedná se pravděpodobně o technickou chybu, kterou může nahlásit přímo v aplikaci, případně např. formulářem zde: https://informace-pro-zakazniky.lidl.cz/SelfServiceCZ/s/.

Požadované řešení nelze vymáhat právní cestou, avšak návrh spotřebitele na zlepšení služeb společnost uvidí u této stížnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2021 13:37, před 3 lety

Dobrý den, paní Legáthová. Mrzí nás, že se Vám nedaří spojit s operátorem. Váš dotaz můžete poslat písemně prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Z důvodu velkého počtu dotazů, které mají odpovědní kolegové denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit; za tuto skutečnost se Vám omlouváme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2022 22:53, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 14:38, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.