Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Už mě s***te věčnými stížnostmi o nezaplacení,sejdeme se u soudu,
299,kč měsíčně
Několikrát jsem Vám poslal i telefonoval způsob platby,ale bezvýsledně.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Hamre,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Naše společnost eviduje objednávku produktu ProstaXin ze dne 7.5.2021. Objednávka nám byla zaslána prostřednictvím našich webových stránek. Na základě této objednávky jsme doporučeně zaslali roční balení produktu na Vaši adresu. K dnešnímu dni však neevidujeme úhradu související pohledávky, která byla splatná dne 27.5.2021. Systém proto odeslal upozornění na dlužnou částku. Rádi bychom Vás požádali o informaci, zda jste produkt v pořádku obdržel. V případě, že produkt doručen nebyl, je možné podat reklamaci na doručení u České pošty. Rádi bychom Vaši stížnost vyřešili k oboustranné spokojenosti a sjednali nápravu. Poprosíme Vás tedy o informaci ohledně doručení ročního balení produktu ProstaXin.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals. s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.