Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#54458Stížnost na opakované výzvy k zapacení výrobku, který jsem zaplatil formou příkazu Moneta bance zed dne 13. 04. 2021 částka 299 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2021, před 3 lety

PETR HAMR

Znění stížnosti

Už mě s***te věčnými stížnostmi o nezaplacení,sejdeme se u soudu,


Produkt

299,kč měsíčně


Požadované řešení

Několikrát jsem Vám poslal i telefonoval způsob platby,ale bezvýsledně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 14:35, před 3 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2022 10:03, před 3 lety

Vážený pane Hamre,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Naše společnost eviduje objednávku produktu ProstaXin ze dne 7.5.2021. Objednávka nám byla zaslána prostřednictvím našich webových stránek. Na základě této objednávky jsme doporučeně zaslali roční balení produktu na Vaši adresu. K dnešnímu dni však neevidujeme úhradu související pohledávky, která byla splatná dne 27.5.2021. Systém proto odeslal upozornění na dlužnou částku. Rádi bychom Vás požádali o informaci, zda jste produkt v pořádku obdržel. V případě, že produkt doručen nebyl, je možné podat reklamaci na doručení u České pošty. Rádi bychom Vaši stížnost vyřešili k oboustranné spokojenosti a sjednali nápravu. Poprosíme Vás tedy o informaci ohledně doručení ročního balení produktu ProstaXin.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals. s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 09:15, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 16:33, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.