Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#5446Nedodáno zboží do nabídky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2015, před 10 lety

Jaroslav Neumann

Znění stížnosti

Společnost Lidl nabízela v super víkendu 3-4 ledna 2015 směs na pečení chleba za 19,90 Kč. Dne 2.ledna jsem si v odpoledních hodinách při nákupu v prodejně Lidl v Ostravě ul. 17.Listopadu 6225/74 obhlédl jaké druhy směsi jsou v prodeji. Byla tam celá paleta těchto směsi. Dne 3.1.2015 ráno v 8.00 jsem v prodejně nenašel ani směsi ani prázdnou paletu. Na dotaz u prodavačky mi odpověděla,že se prodala již včera a za slevněnou cenu.Do neděle 4.1. již nebyly směsi na prodej.


Požadované řešení

Příště při uvádění nějakých výrobku ve slevě od určitého data ať zodpovědný pracovník seznámí zaměstnance s přesným datem slevy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2015 13:24, před 10 lety

Pokud zboží k dispozici není a nebylo, mohlo by takové jednání naplnit i znaky tzv. vábivé obchodní praktiky, kterou se rozumí situace, kdy podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. Je tedy možné podat podnět krajskému úřadu, který jednání prodávajícího vyhodnotí a za zjištěné porušení zákona o ochraně spotřebitele (klamavá reklama) může uložit prodávajícímu pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2015 17:30, před 10 lety

Vážený pane Neumanne, velice nás mrzí, že jste nesehnal směsi na pečení chleba, které jsme 3. a 4. ledna nabízeli za zvýhodněnou cenu. Celou záležitost jsme prověřili a zjistili jsme, že v případě těchto směsí došlo k chybě a na prodejnu v Ostravě, ulici 17. listopadu nebylo zboží dodáno. Vzniklá situace nám velmi mrzí a přijměte, prosím, naši omluvu alespoň touto cestou. Rádi bychom Vám zaslali malý balíček jako omluvu za tuto chybu, a proto Vás prosíme, abyste nás kontaktoval na e-mailové adrese: socialmedia@lidl.cz.
Předem děkujeme a doufáme, že i nadále zůstanete naším zákazníkem. Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.1.2015 15:35, před 10 lety


Jaroslav Neumann

Děkuji za vyřízení mé stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.