Společnost


AZ Retail s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#54461Dodané poškozené zboží špatným zabalením, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2021, před 3 lety

Patrik Flodr

Znění stížnosti

Byl mi dodán balíček od firmy AZ Retail s.r.o - "odkarla.cz" s tím, že produkt byl zcela volně pohyblivý v krabičce a po otevření byl doslova "zdevastován" špatným zabalením. Po sdělení situace prodávajícímu včetně doložení fotodokumentace špatného zabalení, jsem byl odkázán na reklamaci u dopravce, který ale za bezpečné zabalení neručí. I po opakovaných kontaktech včetně zdůraznění chybného zabalení ze strany AZ retail mne prodejce ignoruje, a v reklamaci dále nepokračuje. Zboží v hodnotě přes 2000,- CZK.


Produkt

objednávka č. 9*******6, produkt s kódem 108000000*****5


Požadované řešení

Vrácení zboží zpět prodejci, odeslání zaplacené částky včetně marného poštovného na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 14:08, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Jestliže tedy zboží došlo poškozené, může se spotřebitel obrátit s reklamací na prodávajícího. Vzhledem k tomu, že smlouvu o přepravě zboží spotřebiteli zpravidla uzavírá podnikatel, nemůže se této odpovědnosti zprostit - spotřebitel může zboží reklamovat u něj a nemusí se zajímat o to, kdy k poškození zboží došlo, neboť až do převzetí zboží zodpovídá za škodu prodávající.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 15:40, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.