Počet nahlášených stížností: | 185 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, na jaře r. 2020 jsem využila nabídku, která se objevila na mých FB stránkách a objednala u společnosti Ticket 365 s.r.o. , on-line, 4 vstupenky Na kus řeči s Miroslavem Donutilem. Místo konání Dělnický dům v Brně. Datum 13.11.2020
Toto představení bylo pořadatelem přesunuto z důvodu Coronaviru na únor 2021. Ze stejného důvodu bylo potom přesunuto na 29.11. 2021. Neměla jsem důvod této firmě nedůvěřovat, protože vždy poslali omluvný e-mail s novým termínem. Až teď, v listopadu se stala zvláštní věc. Jelikož firma nezaslala týden před akcí žádný vzkaz, tak mi to bylo divné, ale nicméně jsme se všichni 4 těšili na posezení s Miroslavem Donutilem. V den akce mi to nedalo a mrkla se na jejich stránky a tam se nic nedělo, vypadalo to, jako by vše normálně fungovalo, akorát jsem nenašla žádný telefonický kontakt, abych se ujistila, že je vše v pořádku. Pro jistotu jsem mrkla na stránky Dělnického domu a tam to bylo. Představení zrušeno s omluvným dopisem. Od té doby jsem na e-mail firmy Ticket 365 zaslala postupně 3 dopisy a čekala, až uplyne doba, kterou uvádějí, než zašlou odpověď. Zatím se nic nestalo, proto se obracím na Vás. Jedná se o částku 4x 429,-Kč=1716,-celkem
4ks vstupenky na představení v hodnotě 1716,-Kč, žádám o navrácení této částky
Žádám o navrácení zaplacené částky v plné výši. Při kontaktování firmy jsem zaslala číslo svého účtu i foto vytištěných vstupenek, které jsou předmětem stížnosti.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Portál Ticket 365 s.r.o., který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.