Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
Bohužel nemůžu uložit stížnost jiným způsobem protože s Vodafone můj problém je příliš komplikovaný. Tak povídám od začátku. V srpnu, Já a přítel jsme přestěhovali do Karlových Varu a potřebovali jsme nějaký tarif. Rozhodli jsme že si vezmeme spolu domácí internet a tarif Red Basic co dohromady bylo by levněji než zvlášť. Pracovník nám slíbil že přidá moje číslo, číslo manžela a domácí internet dohromady a dostaneme ten společný tarif, jen musíme zaplatit 4000 zálohy. Udělaly jsme to a pak jsme čekali na technika který by nám zavolal a připojil ten internet. Čekali jsme 2 dny, nikdo ne přišel a nikdo nezatelefonoval. Tak jsme šli zase do Vodafone a tam nám povídali že stala se chyba ve systému a technik bude za par dnů. Tak za par dnů zase nikdo nepřišel ani nezavolal. Tak už zase se vrátily do Vodafone tam nám povídaly že máme dat ještě zálohy za internet - 2000 korun. Udělali jsme to,... Pak technik přišel a povídal že máme ještě koupit modem. To bylo v pohodě, dali jsme ještě 2000 korun za modem, a už jsme dostali internet...Jenom modem byl ze špatním kabelem a musela jsem ještě koupit nový.
Ted nejzajímavější ...Ten společní tarif který nám slíbily pracovníky Vodafone nedostali jsme a teď máme jen společní učet a platíme za všechno zvlášť. Ještě z nějakého důvodu dostali jsme na učet 16000 korun. Vrátily jsme do Vodafone zpátky... Ukázali jsme to a nám slíbily že to bude vyřešeno a před výuctovaním dostaneme SMS se údaje k platbě. Tak po třech měsících nedostali jsme žádný vzkaz a té 16000 byli použiti k výuctovani automaticky. Pak rozhodla si jít do Vodafone zase to už bude posedmé a ukázat ten problém protože nechtěla si brat peníze které mi nepatři. Problém byl vyřešen neprostě skvěle.... Ted já mám zaplatit 4609 korun jednou platbou a moje záloha 6 tisíc korun už se mi vrazi ještě za 3 měsíce. Tak navíc pracovník mi řekl že někdo prostě zapomněl ukázat moje číslo ve databázi a proto jsem nedostávala SMS.
Ted mám dluh 4609 korun, nemám tarif který mě slíbily, nemám zálohu a dostala víc problémů než jsem měla předem.
Zaloha, domaci internet
Chtěli bychom dostat tarif který nám slíbily,a pravě vrátit zálohu aspoň na učet.Souhlasím zaplatit ten dluh ale chci aby se to počítalo jak správná platba protože Já jsem to nahlásila a několikrát a to nebylo vyřešeno.Děkuji moc!
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání (nejen) jeho zaměstnanců, jestliže třetí osoba (v tomto případě spotřebitel) jednala v dobré víře. Výjimkou by byl zjevný exces zaměstnance.
Vzhledem k tomu, že byl spotřebiteli nabídnut určitý tarif v ceně 4000 Kč/měsíc, je podnikatel přijetím této nabídky vázán a je tedy povinen svůj závazek dodržet.
Pozdní příchod technika by mohl vést k reklamaci služby - vhodným nárokem by byla přiměřená sleva (neboť řádné poskytnutí služby již proběhlo). Jestliže špatný kabel dodal technik, je možné reklamovat i ten a požadovat výměnu, respektive nyní spíše jen proplacení již koupeného kabelu.
Vzhledem k tomu, že vyúčtování (několikanásobně) překročilo smluvenou částku, je možné toto vyúčtování reklamovat. Jestliže došlo k chybě pracovníka (příp. systému), což nám z popisu spotřebitele vyplývá, nemůže podnikatel požadovat, aby chybu jeho zaměstnanců kompenzoval spotřebitel. Za zaměstnance (i systém) nese odpovědnost sám podnikatel. Spotřebitel nemá tyto skutečnosti jak ovlivnit a bylo by nepřiměřené po něm nějakou náhradu požadovat.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Kozak, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji moc, problém byl vyřešen rychle a teď už jsem moc spokojena!