Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54479Objednávka zaplacena. Nadále žádná komunikace ani zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2021, před 3 lety

Patrik Havel

Znění stížnosti

Zaplatil jsem objednávku na nimi uvedený účet. Nejdříve přišli s tím že platba byla zadaná špatně, i přesto že jsem platbu kontrolovat před i poté co údajně byla platba špatně zadaná a poslána. Vyzadovali dokument o platbě od banky který jsem poslal 2x na adresu zakaznici@rivalenti.cz v souboru pdf. Od té doby žádná odezva, doručení balíčku, či jakákoliv komunikace(odpověď/vysvětlení). I po dalším poslanem emailu ve které jsem požadoval vysvětlení, odpověď, nebo řešení, které bude vyhovující pro obě strany.


Produkt

Objednávka č. 2297834 Laserové ukazovátko LaserJetOffice Barva: Black


Požadované řešení

Pokud nebylo objednané zboží už odeslané. Tak žádám o vrácení peněz na stejný účet.
Pokud objednávka byla odeslána, prosil bych o potvrzení o odeslané objednávce s fakturou. Dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2021 14:43, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Zmíněný e-shop (rivalenti.cz) je navíc rizikový (vycházíme z vyjádření České obchodní inspekce na jejích stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/). Důrazně tak doporučujeme spotřebitelům, aby nakupovali na prověřených e-shopech.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 12:10, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.