Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Již z minulosti jsem se na základě toho, že PPL ani nedoručí zásilku na cílové místo jen proto, že se nemohou dovolat rozhodl, že PPL už nikdy nezvolím, protože mezi konkurencí je nejhorší ze všech.(ani se nesnažte mi tohle vyvrátit, stalo se mi to 3x po sobě). Nedávno jsem objednal zásilku ze zahraničí a bohužel když byla dovezena do Česka, se toho ujalo PPl, přes týden jsem nedostal žádnou zprávu, to že by mi PPL přivezlo balík domů, jak by správně mělo už je pro mě sci-fi a když jsem se dozvěděl, že balík v Česku převzalo PPL, balík už jsem si vyhledal a dozvěděl jsem se, že je už týden na parcelshopu a že ho budou posílat zpět kvůli nevyzvednutí. Za mě nejhorší společnost, bez které by bylo na světě lépe.
řidič nikdy nepřivezl balík na adresu jen proto, že se nemohl dovolat na mobil
řešení neexistuje, jen se budu modlit, aby se můj balík už nikdy nedostal do rukou PPL
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.