Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem značně rozhněvaný. Dopis od dodavatele Expresní poštou pro mne (zásilka EMS přišel na poštu v Ostravě na Wattově ul.) ve středu 15. 12. 2021, nepřinesli mi ho ale oznámení mi hodili do schránky v pátek 17. 12. odpoledne ačkoliv jsem byl doma (mám na to svědky). Vyzvedl jsem ho hned v sobotu 18. 12. 2021.
Vzhledem k ceně podání dopisu tuto skutečnost hodnotím jako neoprávněně
získané prostředky. Jediným možným způsobem jak napravit takovéto chyby je
postupovat v budoucnu seriózně a snad i předat tuto službu tržnímu prostředí. Vy by jste pak měli zkrachovat. Je jen smutné, že poslanci Vás jako státní podnik drží nad vodou.
F. Vyhňák
Šlo o dopis KPS Automobile, s.r.o. Expresní poštou EE 0920041 56CZ, PSČ podací pošty 34601
Protože dopis přišel jen jako doporučený požaduji Vrátit podateli přeplatek mezi doporučenou poštou a expresní poštou (telefonický jsem podatele několikrát obtěžoval).
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.