Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#54491Nevyžádané předplatné společnosti Wireless Works

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2021, před 3 lety

Vítězslav Svoboda

Znění stížnosti

18.12.2021
Vítězslav Svoboda
Znění stížnosti
Již čtyřikrát se mi objevila SMS ve znění" Právě jste odsoulasil platbu pro Wireless Works ve výši 99,0 CZK za předplatné. Přehled plateb a nastavení platebních služeb naleznete zde https moje.O2platba.cz"
Nic jsem si neobjednával a hlavně žádnou platbu jsem neodsouhlasil, tak mě O2 neměla platbu strhnout.
Pracovník O2 mě údajně zamezil platby třetím osobám, ale proč jsem je tam měla a proč O2 takové platby za mě platí, když jsem o ně nepožádal.
Žádám o úhradu škody ve výši 400 Kč.


Požadované řešení
Žádám o prošetření tohoto podvodu. A odkaz, kde žádat odškodnění


Produkt

vůbec netuším, oč jde


Požadované řešení

Žádám o vrácení stržené částky 396,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2021 15:54, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 12:27, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.