Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
ve středu 15.12. jsme, kromě jiných položek
(celkový účet byl 1669,-Kč) zakoupili v prodejně Lidl Na Albertově 7 lahví Prosecca Treviso, které bylo inzerováno v akci za 69,90. Při kontrole účtu jsme zjistili, že nám Prosecco bylo účtováno za 88,90Kč.
Dnes (18.12. v 18,30) jsem byla opět v této prodejně nakupovat a cenu jsem reklamovala. Odpovědný pracovník mi nejprve sdělil, že potraviny lze reklamovat pouze v den nákupu- Na moji námitku, že nereklamuji zboží, ale cenu mi sdělil, že Prosecco této značky je dvojího druhu, jedno za akční cenu a druhé za běžnou cenu, ale nedokázal mi zodpovědět jak jednotlivé druhy vína od sebe rozeznám. Nakonec se mnou odmítl tuto záležitost řešit ,protože jsem 7 lahví zakoupených za vyšší cenu než je deklarována v letáku ,neměla s sebou a že jsem tudíž asi našla účtenku někde na zemi a leták jsem si vzala ze stojanu . Nejde mi ani tolik o rozdíl v ceně (cca 130 Kč), ale o přezíravé a velmi neuctivé jednání pracovníka prodejny. Nakupuji v této prodejně pravidelně mnoho let a ještě jsem žádné zboží nereklamovala.Žádám o vysvětlení a zároveň žádám o radu jakým způsobem reklamovat například potraviny, které mají vyznačenou dobu trvantlivosti (například maso) a tudíž je velmi nepravděpodobné potravinu reklamovat v den nákupu.
Děkuji.
S pozdravem Jana Soldánová
Cena akčního zboží
Vrácení rozdílu v ceně. Vysvětlení chování pracovníka.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Zaměstnanec:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dobrý den, paní Soldánová, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkala s takovýmto chováním ze strany našeho zaměstnance a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. :-( Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování naší zaměstnance nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL. Prosíme Vás, abyste se s tímto upozorněním obrátila přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové budou následně informovat odpovědné kolegy. Personál prodejny následně proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. Reklamovat potraviny, které nejsou kvalitativně v pořádku, zákazníkům samozřejmě umožňujeme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.