Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
již poněkolikáté se mi stalo, že mi neodjel spoj, který podle aktuálních jízdních řádů i podle aplikace IDOS měl jet. Jedná se o autobus, jehož zřizovatelem je BusLine KHK, s. r. o.
Tato zrada mi již nejednou způsobila nemalé komplikace s dopravou, jelikož jsem měl mít zajištěný přestup ještě na další vlakové přípoje.
Opravdu mi s tímto spojen dochází trpělivost. Už jednou jsem si stěžoval na kontakt uvedený na stránkách http://www.busline.cz/…tml, avšak nepřišla absolutně žádná odezva, a tak jsem psal na další email pro stížnosti a tam také nic.
Byl to spoj na trati Jičín - Nový Bydžov. Tento neuskutečněný spoj se stal například dne 5. 12. 2021, kdy měl v čase 16:26 jet přes obec Hlušice, avšak to se nestalo.
Přeji hezký den.
Detail spoje: Bus 611150 104
Požadoval bych nápravu ve smyslu zvýšení spolehlivosti spojů. Tento problém se nestal jen mě, ale také mnoha dětem, kterým spoj na stejné trase nejel a kvůli tomu nemohli dojet do školy.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.