Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 17.11.2021 jsem si na internetovém obchodě www.MALL.cz objednal zboží dle č. objednávky 133557845 a zaplatil jsem ji předem platební kartou. V zásilce bylo jiné zboží, než bylo v objednávce. Došlo ze strany internetového obchodu k záměně zboží. Na základě rozhovoru se zákaznickou linkou MALL jsem hned 19.11.2021 zaslal fotografie špatně dodaného zboží e-mailem na jejich reklamační oddělení. Později si vyžádali i vyplnění Oznámení o odstoupení od smlouvy, které jsem vyplnil a 25.11.2021 zaslal e-mailem na reklamační oddělení. Svoz špatně dodaného zboží si internetový obchod zajistil u společnosti PPL dne 29.11.2021. Druhý den zboží bylo na jejich skladě. Několikrát jsem volal na jejich zákaznickou linku a psal e-maily poslední je ze dne 17.12.2021, kdy vrátí peníze za špatně dodané zboží. Do dnešního dne 19.12.2021 žádné peníze neposlali. Jedná se o částku 1952 Kč. V obchodních podmínkách společnosti MALL je uvedeno v článku IV. Právo na odstoupení od smlouvy odstavec 4. mají uvedeno, že peníze vrátí do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem. Ta byla zaslána e-mailem 25.11.2021 (jak je výše uvedeno). V obchodním zákoně je uvedena lhůta na vrácení peněz od odstoupení z kupní smlouvy 14 dnů.
Jen vrátit peníze na č.u., které je uvedeno v Oznámení o odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Vážený pane Vychytile,
velice mne mrzí, že k těmto nepříjemnostem došlo a ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. V systému eviduji, že došlo k vrácení kompletní platby a pevně věřím, že je vše již v pořádku vyřízeno.
Pevně věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci, která se již nebude v budoucnu opakovat.
Děkuji a přeji hezký den. Kristina Draštíková, overeno@mall.cz
Dle vyjádření spotřebitele byly společností peníze vráceny. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.