Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#54497MALL nevrátí peníze za špatně dodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2021, před 3 lety

Petr Vychytil

Znění stížnosti

Dne 17.11.2021 jsem si na internetovém obchodě www.MALL.cz objednal zboží dle č. objednávky 133557845 a zaplatil jsem ji předem platební kartou. V zásilce bylo jiné zboží, než bylo v objednávce. Došlo ze strany internetového obchodu k záměně zboží. Na základě rozhovoru se zákaznickou linkou MALL jsem hned 19.11.2021 zaslal fotografie špatně dodaného zboží e-mailem na jejich reklamační oddělení. Později si vyžádali i vyplnění Oznámení o odstoupení od smlouvy, které jsem vyplnil a 25.11.2021 zaslal e-mailem na reklamační oddělení. Svoz špatně dodaného zboží si internetový obchod zajistil u společnosti PPL dne 29.11.2021. Druhý den zboží bylo na jejich skladě. Několikrát jsem volal na jejich zákaznickou linku a psal e-maily poslední je ze dne 17.12.2021, kdy vrátí peníze za špatně dodané zboží. Do dnešního dne 19.12.2021 žádné peníze neposlali. Jedná se o částku 1952 Kč. V obchodních podmínkách společnosti MALL je uvedeno v článku IV. Právo na odstoupení od smlouvy odstavec 4. mají uvedeno, že peníze vrátí do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem. Ta byla zaslána e-mailem 25.11.2021 (jak je výše uvedeno). V obchodním zákoně je uvedena lhůta na vrácení peněz od odstoupení z kupní smlouvy 14 dnů.


Požadované řešení

Jen vrátit peníze na č.u., které je uvedeno v Oznámení o odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2021 14:31, před 3 lety

Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2022 09:31, před 3 lety

Vážený pane Vychytile,

velice mne mrzí, že k těmto nepříjemnostem došlo a ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. V systému eviduji, že došlo k vrácení kompletní platby a pevně věřím, že je vše již v pořádku vyřízeno.
Pevně věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci, která se již nebude v budoucnu opakovat.

Děkuji a přeji hezký den. Kristina Draštíková, overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 09:34, před 3 lety

Dle vyjádření spotřebitele byly společností peníze vráceny. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.