Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
v neděli 19. 12. 2021 jsem společně s dcerou navštívil vaši prodejnu v Jihlavě (na pokladním lístku je čas 10:34). Mimo jiné jsme koupili i dvě balení tužkových baterií. Po zaplacení celého nákupu mi byla zastoupena cesta pracovnicí Kauflandu (zřejmě ostraha) a byl jsem obviněn, že jsem odcizil sluchátka, že to viděla na kameře. Když jsem jí řekl, že bych chtěl vidět ten záznam mi bylo řečeno, že na to nemám nárok. Po několikaminutovém dohadování, že jsem žádná sluchátka neměl vůbec v ruce jsem prodejnu opustil. Jsem velice rozhořčen chováním této pracovnice a žádám o její potrestání. Pokud nemá ostraha jistotu, že vidí zákazníka krást, nemůže jej přece osočit, že kradl. Toto chování mi připadá jako skandální s tím, že jsem byl díky celému incidentu středem pozornosti všech lidí v okolí pokladen.
Obvinění z krádeže
Potrestání daného pracovníka (určitě jej najdete na kamerovém záznamu)
|
Tweet |
Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.
Vyjádření pro D-test: Se zákazníkem řešeno v zákaznickém oddělení.
To není pravda, se mnou nikdo nic v zákaznickém oddělení neřešil.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za naši chybnou reakci způsobenou technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Zavolám Vám na uvedené telefonní číslo.
Vážený zákazníku, jak jsme již psali níže,rádi bychom s Vámi tento podnět dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.