Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#54498Stížnost na ostrahu obchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2021, před 3 lety

Miroslav Továrek

Znění stížnosti

Dobrý den,

v neděli 19. 12. 2021 jsem společně s dcerou navštívil vaši prodejnu v Jihlavě (na pokladním lístku je čas 10:34). Mimo jiné jsme koupili i dvě balení tužkových baterií. Po zaplacení celého nákupu mi byla zastoupena cesta pracovnicí Kauflandu (zřejmě ostraha) a byl jsem obviněn, že jsem odcizil sluchátka, že to viděla na kameře. Když jsem jí řekl, že bych chtěl vidět ten záznam mi bylo řečeno, že na to nemám nárok. Po několikaminutovém dohadování, že jsem žádná sluchátka neměl vůbec v ruce jsem prodejnu opustil. Jsem velice rozhořčen chováním této pracovnice a žádám o její potrestání. Pokud nemá ostraha jistotu, že vidí zákazníka krást, nemůže jej přece osočit, že kradl. Toto chování mi připadá jako skandální s tím, že jsem byl díky celému incidentu středem pozornosti všech lidí v okolí pokladen.


Produkt

Obvinění z krádeže


Požadované řešení

Potrestání daného pracovníka (určitě jej najdete na kamerovém záznamu)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2021 15:16, před 3 lety

Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2021 09:58, před 3 lety

Vyjádření pro D-test: Se zákazníkem řešeno v zákaznickém oddělení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2021 10:15, před 3 lety


Miroslav Továrek

To není pravda, se mnou nikdo nic v zákaznickém oddělení neřešil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.12.2021 14:29, před 3 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za naši chybnou reakci způsobenou technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.12.2021 15:46, před 3 lety


Miroslav Továrek

Zavolám Vám na uvedené telefonní číslo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2021 15:00, před 3 lety

Vážený zákazníku, jak jsme již psali níže,rádi bychom s Vámi tento podnět dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 23:18, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 14:39, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.