Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Jestliže má spotřebitel podezření, že se jedná o klamání spotřebitele, může se obrátit na dozorový orgán v této oblasti.
Protože se jedná o potraviny a jejich složení/kvalitu, je zmíněným dozorovým orgánem Státní zemědělská a potravinářská inspekce, které je možné podat podnět ke kontrole pomocí formuláře na stránkách https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za pozdní reakci způsobenou personální změnou a technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Pochybení jsem zjistila při mé poslední návštěvě Kauflandu (konkrétně Kaufland na Bělohorské 2426/205), což bylo v době podání mé stížnosti. Od té doby jsem v této prodejně nebyla. Pokud tedy ještě nebyla sjednána náprava, chtěla bych, aby se tato stížnost dořešila.
Vážená paní Snížková,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.