Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#54505Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2021, před 3 lety

Miluše Klimešová

Znění stížnosti

Dne 9.11.2021 jsem si u společnosti objednala produkt Vitasolaris a OmegaMarine Forte. Ihned poté, co mi potvrdili objednávku a kdy jsem pochopila, že se jedná o opakované automatické zasílání výrobku, což z nabídky nebylo zjevné, jsem e-mailem /10.11./ objednávku zrušila. Dne 12.11. - pátek - mi však k mému překvapení přišel balíček se složenkou na 199,- Kč - první splátka. Ihned jsem volala na zákaznickou linku, kde jsem oznámila, že balíček okamžitě posílám zpět.
V neděli 14.11. mi přišel e-mail s textem "Váš požadavek na zrušení pravidelného zasílání produktu OmegaMarine Forte+ roční byl vyřízen. "
V pondělí 15.11. jsem odeslala balíček zpět.

1.12. jsem obdržela e-mail, že zásilka dosud nedorazila. Poslala jsem obratem kopii podacího lístku. Bez odpovědi.

Začátkem prosince jsem obdržela dopis s žádostí o zaplacení částky 234,-Kč /199,- plus administrativní poplatek 35,- Kč/. Ihned jsem volala na zákaznickou linku a dožadovala se vysvětlení. Osoba na telefonu dohledala mou objednávku v počítači - jak tvrdila - a potvrdila mi, že balíček došel a že pohledávka za mnou bude vymazána.

Po výše uvedených zkušenostech jsem žádala, aby mi tuto skutečnost potvrdila e-mailem.
15.12.2021 mi přišel e-mail s textem " ...Vámi zaslanou zásilku jsme převzali a související pohledávka byla stornována."

Jelikož jsem na webu našla nespočet případů, kdy i po takovémto postupu byla na zákazníka poslána po nějaké době vymahatelská firma, nejsem si jistá, jestli mohu firmě věřit a jestli uvedená formulace neobsahuje ještě nějakou kličku.


Produkt

Vitasolaris, OmegaMarine Forte


Požadované řešení

Žádám, aby mi firma písemně potvrdila, že vůči mě nemá žádné pohledávky a aby vymazala údaje o mé osobě ze své databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 15:32, před 3 lety

Odstoupení od smlouvy je jednostranný právní akt. K účinnosti odstoupení od smlouvy není třeba souhlas druhé strany, a odstoupení je účinné okamžikem, kdy dorazí ke podnikateli. Doporučujeme spotřebiteli, aby si ponechal nebo uložil všechny podstatné dokument, nebo záznamy komunikace, týkající se odstoupení od smlouvy.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2021 10:55, před 3 lety

Vážená paní Klimešová, děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že naše společnost obdržela dne 9.11.2021 objednávku ročního balení produktu OmegaMarine Forte+ zaslanou prostřednictvím našich webových stránek. Zásilka Vám byla odeslána s termínem doručení okolo 12.11.2021. Splatnost první dílčí splátky pak byla ke dni 27.11.2021 a balíček, který jste zasílala zpět k nám byl doručen až 14.12.2021. Mezitím však systém odeslal upozornění na dlužnou částku, na které samozřejmě neberte zřetel. K dnešnímu dni neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě. Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Na Vaši žádost Vám potvrzení zasíláme i písemně.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2021 11:22, před 3 lety


Miluše Klimešová

Objednávku jste mi potvrdili 9.11. v 20.21 hodin. Zrušila jsem ji dne 10.11 - e-mail na info@naturamed.cz v 12.04.08 hodin. Opravdu jste stihli zásilku odeslat 10.11. dopoledne? Obdivuhodná rychlost.
Balíček jsem odeslala Českou poštou dne 15.11. Přišel v pátek 12.11., to už jsem nestihla. Obdrželi jste ho 16.11. 2021, mám důkaz od České pošty - potvrzení o doručení příjemci. To jsem vám již poslala.
14.11. jste mi potvrdili e-mailem, že "věrnostní program" byl zrušen. Podpis ing. Andrea Dohnalová.
Přesto následně přišly DVĚ složenky - jedna "upomínka" s datem 7.12. na 234 Kč a druhá pojmenovaná jako "splátka č.2" z 10.12.
Vaše informace uvedené výše tedy nejsou přesné.
Mohu si tedy být jistá, že už od vás nedostanu žádnou další složenku ani upomínku a že OBĚ výše uvedené složenky byly stornovány?
Klimešová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2021 11:46, před 3 lety

Vážená paní Klimešová, každý zákazník má možnost zrušit objednávku již při potvrzovacím emailu, který jste obdržela do několika minut po objednání. V tomto potvrzovacím emailu je aktivní odkaz pro zrušení objednávky. Pokud tak však zákazník neučiní, objednávka se propíše do našeho systému, následně je zabalena a vyexpedována. Této možnosti zrušení jste nevyužila. Nicméně Vás ujišťuji, že byla v pořádku doručena zpět do našeho skladu a téhož dne byly všechny související pohledávky stornovány.

Hezký den.

NaturaMed Pharamaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2021 12:00, před 3 lety


Miluše Klimešová

Ano, jistě. Vzhledem k tomu, že objednávku jste mi potvrdili v půl desáté večer 9.11. a možnost "zrychleně" ji zrušit byla do 10.11. do J E D N É hodiny ráno, už jsem to bohužel nestihla. K e-mailu jsem se dostala, až když jsem vstala 10.11. A to nebylo před jednou hodinou ranní.
A zákazník je uchlácholen slovem "možnost", netuší, že když nezruší objednávku "zrychleně", do jakých potíží se dostane.

Děkuji mnohokrát D-Testu za zprostředkování a pomoc v této věci a budu doufat, že od vaší firmy nepřijde již žádná další složenka, upomínka ani marketingové materiály , ani telefonáty.
Ing. Miluše Klimešová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 14:05, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.