Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#54508Nemožnost vrácení vratných obalů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2021, před 3 lety

Jaroslav Svěcený

Znění stížnosti

V Penny Marketu Kostelec nad Černými lesy mi bylo zněmožněno vrátit zálohovaný vratný obal na pivní lahve (přepravku). Nejdříve jsem vrátil lahve, poté jsem chtěl vrátit basu - ovšem dozvěděl jsem se, že basa musí obsahovat minimálně 10 kusů lahví. Slušně jsem tedy požádal, ať mi dají zpět mé vrácené lahve, že je vložím do přepravky a vrátím jako komplet. Na tento požadavek mi bylo sděleno, že to "není možné" - z jakého důvodu to není možné? Já osobně neznám slovo "nejde", nicméně ve Vaší prodejně nechtěla vedoucí absolutně tento zákaznický požadavek řešit. Tedy zákazník je Vám absolutně "ukradený", nechcete řešit jeho požadavky. Z tohoto důvodu již do Penny nevkročím (měsíčně jsme u Vás nechali zhruba 5 tisíc korun), a raději si zajedu kousek dál do Lidlu.


Požadované řešení

Změnit chování zaměstnanců a změnit procesy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 15:57, před 3 lety

Vratné láhve:
Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu anebo přímo na zodpovědné vedoucí pracovníky uvedené provozovny.

Česká obchodní inspekce jakožto státní dozorový orgán dohlíží rovněž dle § 18 zákona o ochraně spotřebitele na náležité informování spotřebitele, které se týká výkupu vratných zálohovaných obalů. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Zaměstnanci:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 16:31, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.