Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5451Neuznaná reklamace vadného výrobku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2015, před 10 lety

David Šerl

Znění stížnosti

Vážení.

Tímto prosím o radu s dalším postupem obrany proti neuznané reklamaci
vadného výrobku.

Dne 11.12. nám byla z internetového obchodu CZC.cz doručena objednávka
jejíž součástí byl LED televizor Samsung (82cm).
Televizor vykazuje velké vady displeje - pravděpodobně prasklá jedna ze
zobrazovacích vrstev obrazovky - televizor není použitelný.
Televizor byl dne 22.12. reklamován na pobočce dodavatele ve Strakonicích.
Dne 5.1. nám byl doručen zpět jako neuznaná reklamace z důvodu
"mechanického poškození".
Televizor jsme nijak neponičili, vadu vykazoval ihned po rozbalení z
neporušeného obalu (matná plocha na obrazovce). Po zapojení se podezření
na poškození projevilo.

Objednavatel i plátce (zálohové faktury) byla firma (s.r.o.). Domníváme
se, že to může být důvod, že nám bylo dodáno vadné zboží, jelikož se na
nás pravděpodobně nevztahují standardní prostředky ochrany spotřebitelů.

Prosím o radu možného postupu obrany proti jednání dodavatele.
Jsme mikropodnik se dvěma zaměstnanci a řešení podobného sporu je pro
nás velká administrativní zátěž.
(Doklady přílohou.)


S pozdravem


David Šerl


Produkt

Samsung UE32H5570 - LED televize 32"


Požadované řešení

výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 10:29, před 10 lety

V případě, kdy se je uzavřena kupní smlouva mezi dvěma podnikateli v rámci výkonu jejich oboru činnosti, řídí se tato smlouva obecnými ustanoveními o kupní smlouvě.
Dle obecných ustanovení o kupní smlouvě platí, že prodávající odpovídá za vady, které jsou na zboží při přechodu nebezpečí na kupujícího. Kupující má povinnost prohlédnout věc co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží. Odesílá-li prodávající věc, může kupující odložit prohlídku do doby, kdy je věc dopravena do místa určení. Předá-li prodávající dopravci věc pro přepravu ke kupujícímu v místě určeném kupní smlouvou, přechází na kupujícího nebezpečí škody předáním věci dopravci v tomto místě, a nebylo-li místo smluveno, předáním prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení, nebylo-li mezi stranani ujednáno jinak. Pokud dojde zboží poškozené a k poškození došlo v průběhu přepravy, nárok na náhradu škody má kupující vůči dopravci. Pokud vada byla na zboží již před přechodem nebezpečí, odpovídá za ní prodávající. Je-li však mezi stranami spor, bude nutné důkazními prosředky prokázat, kdy k poškození došlo.

Kupující, který provedl prohlídku podle možnosti co nejdříve po přechodu nebezpečí škody a vadu bez zbytečného odkladu poté vytkl prodávajícímu, nemá zapotřebí prokazovat prohlídku jako předpoklad nároku z odpovědnosti za vady.

Služba VašeStížnosti.cz není určena pro řešení sporů mezi podnikateli. Možnost reakce předáváme společnosti výlučně z důvodu jejího proaktivního přístupu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2015 13:14, před 10 lety

Dobrý den pane Šerle,

bohužel v tomto případě by bylo potřeba sepsat zápis o škodě, u přepravce, který Vám celou zásilku dodával.

Je mi líto, ale v tomto případě Vám asi nedokáži pomoci.

Omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 17:14, před 10 lety

Vzhledem k uvedenému vyjádření prodávajícího stížnost uzavíráme. Kupujícímu doporučujeme, aby případ konzultoval s advokátem, který se zabývá odpovědností za vady v podnikatelských vztazích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.