Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#54516Nedodane zbozi z e shopu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2021, před 3 lety

Jana Morsutová

Znění stížnosti

Nedodane zbozi z objednavky 3252******,jiz 4x !!!!!!!!!! urgovano pres kontaktni formular, vzdy jen automaticka odpoved,zak.linka pretizena, nelze se dovolat. Zbozi zaplaceno predem pred vice nez mesicem. Komunikace zadna.(cislo faktury 9083******)
Jana Morsutová


Požadované řešení

Vraceni penez, zbozi objednano jako vanocni darky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 14:58, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2021 15:16, před 3 lety

Dobrý den, paní Morsutová. Mrzí nás, že se Vám nedaří spojit s operátorem a čekáte na písemné vyjádření. Z důvodu velkého počtu dotazů, které mají odpovědní kolegové denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2021 19:28, před 3 lety


Jana Morsutová

Dnes mi z lidlu prisel e mail, v priloze dokument od PPL s udajne mym podpisem. Nechci verit, ze takovy klikihak muze byt dukazem o prevzeti! Objednavam v lidlu casto a muj podpis lze s timto cmarancem jednoduse porovnat…… na e mail jsem odpovedela a porad doufam, ze to takto neskonci

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2022 12:21, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla sdělit, zda v uplynulé době došlo ze strany prodejce k uspokojivému vyřešení vzniklé situace.

K tomu jen doplníme, že falšování podpisu může mít důsledky i v rovině trestního práva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.1.2022 11:12, před 3 lety


Jana Morsutová

Tak vyreseno. Bohuzel ze strany Lidlu zadna snaha, proto jsem se obratila primo na PPL, kde k memu prekvapeni doslo k velmi rychlemu vyreseni a ja dostala vracene penize na ucet. Timto tedy velmi dekuji spolecnosti PPL a soucasne jsem velmi zklamana z jednani Lidlu. Zbozi jsem objednavala u nich tak jsem predpokladala, ze je jejich povinnosti vec vyresit. No co uz……….

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2022 08:54, před 3 lety

Zákaznice uvedla, že situace již byla vyřešena, prosíme tímto Dtest o uzavření. Děkujeme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 09:06, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.