Společnost


February s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5452Zamítnutí vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2015, před 10 lety

Kristýna Tomášková

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám dotaz ohledně internetového obchodu February s.r.o.
Dne 28.6.2014 jsem si objednala dvě pouzdra na mobil, byly vedeny skladem, objednávku jsem ihned zaplatila. Od prodejce mi přišel email, že registrují moji objednávku a následné potvrzení o vyřizování. To byla poslední komunikace, kterou jsem od obchodu obdržela. Čekala jsem 14 dní a začala jsem volat na udaný telefonní kontakt a když mi telefon nikdo nebral, tak jsem napsala emal, že mi zboží nebylo doručeno a že tady odstupuji od smlouvy, aby mi vrátili peníze. To bylo dne 24.7. a 5.8.2014. Nikdo se mi nikdy neozval, peníze se mi nevrátily.
Z ničeho nic dne 25.11.2014 přišel email, že byla zásilka odeslána a následující den mi opravdu zboží bylo doručeno. Ale s 5-ti měsíčním zpožděním, zboží jsem již dávno nepotřebovala.
Balík jsem si převzala 28.11. nebo 27.11.2014 a hned 2.12.2015 jsem zboří poslala nazpět aby mi vrátili peníze z důvodu časové prodlevy z podavatelovy strany. Následně mi bylo zboří dne 2.1.2015 opět posláno spolu s dopisem, že odstoupení od kupní smlouvy neproběhlo do 14ti dnů jak ukládá zákon. Již jednou jsem zboží poslala v balíku za 78,- a následné poslání bude stát 78,-
Prosím o radu, jak se mám k této záležitosti postavit, myslím si, že já jsem v právu a že prodejce pochybil.

Děkuji moc za pomoc, Kristýna Tomášková


Produkt

mobilní pouzdra


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz + jedno poštovné, neboť jsem zboží již jednou vrátila, ale dodavatelem mi bylo opět zasláno spolu se zamítnutím žádosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 13:09, před 10 lety

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena přes internet. Spotřebitel má dle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle předchozí věty běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

V tomto případě dle popisovaných událostí došlo k platnému odstoupení a smlouva se od počátku zrušila. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce zaplacené finanční prostředky, nyní se ocitá v prodlení. Spotřebitelka se svou povinnost vrátit zboží pokusila splnit, postačí tedy, pokud prodávajícího vyzve, aby si zboží na své náklady vyzvedl nebo se jiným způsobem dohodnou na vrácení zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 16:27, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.