Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám vice stížností na poštu v Novem Kníně. Nedoručují včas dopisy co jsou do vlastních rukou. Nehledě , že když už mi nějaký dopis přijde,není hned doručen jak by měl, dokonce nemám ani žádní list ve schránce, že mám obdržet dopis do vlastních rukou. Potom někdy po nějaké lhůtě je vhozen jen tak do schránky. Toto jednání se mi opravdu velmi nelíbí. Další věc je balíček, ktery jsem si zaplatila, a čekala na něj zhruba. Nevěděla jsem přesně který den mi bude doručen, protože mě zde pošta nekontaktovala Později z trasování se dozvím,že byl neúspěšný pokus doručit mi balík, když jsem byla doma, a žádné oznamení mi také nebylo doručeno. A jako třešnička na dortu, se dozvím, že na žádost adresáta byla zásilka ložena na poště. Já jsem ovšem nic takového nežádala. Jsem velice rozhorčena z tohoto chování České pošty v Novém Kníně. s pozdravem H. Dragounová
Tak to by jste snad měly vědět vy , nebo se pletu??
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.