Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych Vám nahlásit, že ve vlaku č.spoje 4219, který jede z Břeclavi v 16,35 hod. do Přerova, se pravidelně téměř netopí. Když jsem žádala průvodčího o zatopení, řekl mi, že to nejde. Cestovala jsem do Přerova a celou cestu seděla v kabátě a dýchala si na ruce, abych to nějak vydržela. Cestující, kteří jezdí pravidelně mi potvrdili, že toto je stálý problém.
Chtěla bych Vás požádat o nápravu, abychom za naše dost vysoké náklady na cestování, nemuseli mrznout.
Děkuji
Lenka Janková
vytapet ve vlacich
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.