Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5453Pozdní dodání dopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2015, před 10 lety

Hana Šišoláková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes, to je 5. 1. mi došel dopis, který byl zaslaný z Moravy dne 17. 12. 2014. Chápu, že se to může stát, protože na poštu je ve vánočním období velký nátlak. Je to však poslední kapka v poháru mé trpělivosti. Zatím jsem slyšela jen samé nespokojené šuškání od ostatních lidí. Tak třeba jsem osobně mluvila s jednou paní, které přišel doporučený dopis. Tedy našli ho zašlapaný do špinavého chodníku ve vedlejší obci. Ptám se, jak je toto možné?!! Všichni jsou nespokojeni a jestli si stěžují, tak je to do Kolína, kam regionálně patříme. Ovšem tam stížnosti přijímá paní vedoucí, která je samozřejmě hned zamete pod koberec. To všechno se děje od doby, kdy jste propustili naší poštovní doručovatelku a teď se rozváží pošta autem a rovnou několik vesnic najednou a pak vzniká takový bordel. To jste chtěli ušetřit na výplatách a vyplatí se vám platit pohonné hmoty v případě, že auto stále zastavuje po ujetí 50 metrů? Staří lidé, kteří měli předtím důchod ráno v půl deváté, tak na něj čekají třeba do tří hodin odpoledne a nemohou si jít ani po obědě odpočinout. Jsem bývalý poštovní zaměstnanec a vím, jaký je na poště bordel! Chci od Vás odpověď a nějaké řešení neutěšené situace v naší obci. Nejlépe zpátky naši poštovní doručovatelku. K ničemu podobnému za celá léta její práce u pošty v Radimi nedošlo


Požadované řešení

Prošetření aktuálního stavu pošty v Kolíně a v Radimi a průzkum o spokojenosti občanů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2015 10:58, před 10 lety

Česká pošta má povinnost zajistit základní poštovní služby, jimiž jsou například služby dodání poštovních zásilek do 2 kg a služby dodání poštovních balíků do 10 kg. Tyto služby musí být poskytovány trvale na celém území České republiky a ve stanovené kvalitě, která je v souladu s potřebami veřejnosti, a za dostupné ceny.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Proto je nutné se se stížností obrátit přímo na ní.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.