Společnost


Group Core Germany

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54530Reklamace CHYBĚL 1 ks JUMBO šedá ( relaxační polštář a ochránce pro zvířata , objednávka 1623 )

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2021, před 3 lety

Zdeňka Eichlerová

Znění stížnosti

Dne 9.11.2021 mi byl doručen balíček ( dopravcem PPL ), ovšem v balíčku místo zaplacených 2 ks Relaxační polštář a ochránce pro zvířata JUMBO šedá barva o rozměru 102 x 88,9 cm za 829,-Kč, mi byl doručen pouze 1 ks o velikosti M ( je menší rozměr, než jsem očekávala).
Hradila jsem kartou 1658 Kč dne 26.10.2021.
Komunikovala jsem s Group Core emailem hned 9.11.2021 14:54
Od Group Core mi přišel 11.11.2021 3:24 email s tímto textem, cituji:
"Dobrý den, Domluvíme se s logistikou a podíváme se na váš případ, abychom vám poslali další chybějící produkt, omlouváme se." Konec citace.
Měla jsem za to, že chybu napraví.
Ovšem nic se nedělo.
Tedy 24.11.2021 10:48 jsem napsala na groupcoregermany další email, URGENCI ...
Dne 25.11.2021 21:46 mi přišla od Group Core úplně stejná odpověď, jak bylo napsáno 11.11.2021, cituji:
"Dobrý den, Domluvíme se s logistikou a podíváme se na váš případ, abychom vám poslali další chybějící produkt, omlouváme se." Konec citace.
Odpověď jak z automatu ... tedy ŽÁDNÁ snaha něco vyřešit, 0 KOMUNIKACE.
Řeším to od 9.11.2021, ale asi není s kým to věcně řešit.
Evidentně jsem naletěla.


Produkt

Relaxační polštář a ochránce pro zvířata JUMBO šedá barva o rozměru 102 x 88,9cm 1 ks á 829,-Kč


Požadované řešení

Doručení 1 ks Relaxační polštář a ochránce pro zvířata JUMBO šedá barva o rozměru 102 x 88,9cm 1 ks á 829,-Kč, který jsem již zaplatila 26.10.2021 a dosud mi nebyl doručen.
NEBO POKUD NEBUDE DORUČENÍ PRODUKTU MOŽNÉ,
TAK ŽÁDÁM O VRÁCENÍ PENĚZ ve výši 829,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2021 09:05, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Německu), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 16:45, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.