Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#54531Odmítnutí proplacení poškozeného kufru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2021, před 3 lety

Michal Mačák

Znění stížnosti

Po příletu z Turecka 9.10.2021 - jsem zjistil poškození hliníkového kufru - měl i obal.
AMERICAN TOURISTER, Alumo Spinner 70G 64 l - stříbrná cca 10.000Kč - koupen 2020/08 - přiloženo
Reklamace na letišti - přiloženo
Vyplněn formulář na stránkách společnosti, včetně vyjádření autorizovaného servisu ... přiloženo
Reklamace se neuznává ... přiloženo
Děkuji Michal Mačák


Produkt

AMERICAN TOURISTER, Alumo Spinner 70G 64 l - stříbrná cca 10.000Kč - koupen 2020/0


Požadované řešení

Náhrady škody neopravitelného kufru - viz. vyjádření autorizovaného servisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2021 09:56, před 3 lety

Je-li zavazadlo poškozeno, zpožděno, ztraceno nebo zničeno, musí cestující co nejdříve podat písemnou stížnost leteckému dopravci. V případě poškození odbaveného zavazadla musí cestující podat písemnou stížnost do sedmi dnů a v případě zpoždění do 21 dnů; v obou případech ode dne, kdy zavazadlo bylo nebo mělo být předáno cestujícímu. Jinak nárok na náhradu zaniká.

Problematikou náhrad za ztracená či poškozená zavazadla (vč. jejich obsahu) se zabývá Úmluva o sjednocení některých pravidel v mezinárodní letecké přepravě, která je známa pod názvem Montrealská úmluva. Montrealská úmluva však odpovědnost dopravce omezuje v jakémkoli případě zničení, ztráty, poškození nebo zpoždění na částku 1000 SDR (zvláštních jednotek práv) na osobu, což je cca 31 Kč/jednotka. Aktuální kurz naleznete na internetových stránkách České národní banky www.cnb.cz.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 16:01, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.