Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
dnes mi přišla objednaná zásilka Inteligentní kryt na čelní sklo 1+1 zdarma.
Jedná se ovšem o jiný výrobek, než jsem objednával. Mělo se jednat o venkovní kryt 150x75 cm proti sněhu a namrzání, jak ukazuje propagační video a údaje Vámi uvedené. To, co mi došlo, je vnitřní clona pouze proti slunci v rozměru 130x60 cm. Jaké navrhujete řešení této situace?
Dejte vědět. Děkuji.
Jiří Slavík
Inteligentní kryt na čelní sklo 1+1 zdarma
Výměna za správné zboží, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
velice se omlouváme za chybu při expedici. Ochranných krytů na čelní sklo máme několik typů a rozměrů a při expedici došlo k chybě.
Pošlete nám zboží zpět na naši adresu DAMAINVEST s.r.o., Lnářská 1633, Humpolec 396 01. My Vám vrátíme peníze nebo odešleme správný produkt. Požadavek prosím uveďte do k vrácenému zboží.
Děkujeme za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.
Částka zaplacená za zboží již přišla na můj účet. Díky za pomoc.
J.S.