Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#54555Vrácení zásilky zpět z důvodu překročení limitované váhy do 5 kg.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2021, před 3 lety

ROMAN KRÝDA

Znění stížnosti

Dobrý den, posílal jsem balík přes Zásilkovnu s vahou 8.5 kg.
Balík byl poslán zpět s odůvodněním, že cituji:
Zásilka váží 8,5 kg a přes aplikaci je možné odesílat zásilky jenom do 5 kg. Aplikace na tuto skutečnost upozorňuje při podávání zásilky.
Což je pravda, že příjemce zásilky byl přes tuto aplikaci informován.
Ovšem podstata věci je v tom, že na stránkách Zásilkovny nic takové uvedeno není !
https://www.zasilkovna.cz/blog/omezeni-nadlimitnich-zasilek-od-1-1-2021
Je tam uvedeno nad 10 kg.
Stejně tak při stažení ceníku služeb.
https://www.zasilkovna.cz/ceniky-a-priplatky
Těmito zavádějícími informacemi se, jako posílající cítím podveden, protože informace z jejich oficiálních stránek jsou irelevantní.


Produkt

zasílání balíku


Požadované řešení

Poslat balík na určené místo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2021 16:27, před 3 lety

Upozorňujeme spotřebitele, že na stránkách společnosti, na které spotřebitel ve své stížnosti odkazuje je doopravdy stanoven limit pro standardní zásilky, a to max. 5 kg. Zásilky od 5 kg do 10 kg patří do kategorie nadrozměrné. Je tedy možné, že spotřebitel nechal balík poslat ve špatné váhové kategorii.

Pokud ovšem spotřebitel poslal balík ve správné váhové kategorii platí následující:

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 15:52, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.