Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, posílal jsem balík přes Zásilkovnu s vahou 8.5 kg.
Balík byl poslán zpět s odůvodněním, že cituji:
Zásilka váží 8,5 kg a přes aplikaci je možné odesílat zásilky jenom do 5 kg. Aplikace na tuto skutečnost upozorňuje při podávání zásilky.
Což je pravda, že příjemce zásilky byl přes tuto aplikaci informován.
Ovšem podstata věci je v tom, že na stránkách Zásilkovny nic takové uvedeno není !
https://www.zasilkovna.cz/blog/omezeni-nadlimitnich-zasilek-od-1-1-2021
Je tam uvedeno nad 10 kg.
Stejně tak při stažení ceníku služeb.
https://www.zasilkovna.cz/ceniky-a-priplatky
Těmito zavádějícími informacemi se, jako posílající cítím podveden, protože informace z jejich oficiálních stránek jsou irelevantní.
zasílání balíku
Poslat balík na určené místo.
|
Tweet |
Upozorňujeme spotřebitele, že na stránkách společnosti, na které spotřebitel ve své stížnosti odkazuje je doopravdy stanoven limit pro standardní zásilky, a to max. 5 kg. Zásilky od 5 kg do 10 kg patří do kategorie nadrozměrné. Je tedy možné, že spotřebitel nechal balík poslat ve špatné váhové kategorii.
Pokud ovšem spotřebitel poslal balík ve správné váhové kategorii platí následující:
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.