Společnost


Jakub Ďuriček

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5456Nedodané zboží, nekomunikuje se zákazníkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2015, před 10 lety

Hana Kopecká

Znění stížnosti

Proveden nákup přes slevový portál Nákup v akci. Po zaplacení celé částky (2x 399Kč + 2x 65Kč za poštovné) byly 2 kusy voucherů uplatněny. Zboží došlo až po urgenci za 16 dnů a pouze za jeden voucher. Bohužel ani po několika písemných mailových urgencích a marných telefonátech obchod Bagatela nekomunikuje, peníze za zbylý 1 voucher + poštovné dodnes nevráceny.


Produkt

Gumičky loom bands 5200ks v krabičce. Cena 1 voucheru 399Kč + 65Kč poštovné


Požadované řešení

Vrácení částky za nedodané a neodeslané zboží.

399 + 65 = 464Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2015 14:22, před 10 lety

Pokud byl voucher řádně uplatněn, má spotřebitelka právo na dodání zboží. Prodávající je povinen plnit v dohodnuté době. Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitelka má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud byla doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). Odstoupením smlouva zaniká od počátku a prodávajícímu vzniká povinnost vrátit spotřebitelce kupní cenu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 11:50, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.