Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatíte jednorázový poplatek 0.50EUR za službu. Ale společnost do 24 hodin začne účtovat měsíční poplatky. Jejich webové stránky toto neuvádějí a začnou účtovat 29.90EUR. Odhlásit službu na jejich stránkách znamená znovu zadat údaje o své platební kartě do nezabezpečeného formuláře. Telefon nezvedají. Jediné řešení je zablokovat svou vlastní platební kartu a žádat od banky vystavení nové karty.
Můžeme lokalizovat a sledovat všechny telefony po celém světě
Společnost by vůbec neměla do 24 hod po první využité službě automaticky účtovat měsíční předplatné. Nic takového se explicitně na jejich stránkách nepíše. Po reklamaci by měli okamžitě vrátit peníze zpět na účet.
|
Tweet |
V době řešení této stížnosti je na úvodní stránce služby i dále pod záložkou ceník (https://najdimobil.com/client/rate) uvedeno, že první den služby stojí 0,50 EUR, avšak poté se již platí 29,90 EUR/měsíc. Přímo pod tlačítkem registrovat je navíc upozornění "Po 24 hodinách a bez zrušení se naše nabídka automaticky obnoví jako nezávazné předplatné za cenu 29,90 EUR měsíčně." Dle našeho názoru je takové informování o ceně transparentní.
Z výše uvedeného důvodu se domníváme, že je tato společnost řádně uvádí všechny potřebné údaje, včetně řádného informování o ceně.
Dle bodu 13 obchodních podmínek (https://najdimobil.com/client/term-and-condition) lze službu zrušit e-mailem či na webových stránkách, přičemž klient může službu využívat do konce již zaplaceného měsíce. Jestliže tomu tak není, je možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Dublinu), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.