Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Dne 27.9.21 jsem si objednala zboží přes internet u Okay, 30.9.21 proběhlo zaplaceni celé částky 80 478Kč č.obj. 992xxxxx54.
Dne 11.10.21 dorazila část objednávky tzn. pouze 3ks spotřebičů.
Od 20.11.21 se telefonicky snažím zjistit kdy přijde zbývají část kuchynska linka a potravinová skříň v hodnotě 33 998Kč.
Již jsem 10x volala na linku 542425555 (20.10., 1.11., 29.11., 7.12., 8.12., 9.12.,10.12.,13.12., 14.12., 20.12 a 22.12.) neustále slyším stejnou odpověď, CHYBA V IT.
Zároveň jsem 2x psala email, do dneška žádná odpověď.
Linku a skříň mají na internetových stránkách neustále uvedenou skladem.
Peníze mají a zboží NEDODAVAJI.
Schovávají se za telefonní linku.
I v obchodních podmínkách mají uvedeno dodání zboží do 4 týdnu pokud se strany nedohodnou jinak.
V mém případě neproběhla nic.Žádné dodání ani informace o změně.
Rohová kuchyně Brick pravý roh 300x182 cm (černá lesk/craft), Potravinová skříň ke kuchyni Brick
Okamžité dodání zaplaceného zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Objednávku evidujeme jako kompletně dodanou zákazníkovi.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
po veškerých urgencích (email, telefon), bylo zboží 30.12.2021 tzn. po 13 týdnech doručeno.
Hezký den
Dobrý den,
děkujeme za potvrzení doručení a prosím o uzavření stížnosti.
Tým OKAY.
Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.