Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#54577Stížnost na chování pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2021, před 3 lety

Lucie Macháčková

Znění stížnosti

Pokladní měla tendence mě poučovat o nošení roušek, dále komentovala můj věk a řekla že by takový jako já neměli do obchodu vůbec chodit. Jako váš pravidelný zákazník se po tomto incidentu cítím diskriminovaná a neoprávněně poučovaná od pokladní které takové jednání vůbec nepřísluší. Je tam od toho aby namarkovala zboží a vzala peníze. Poučování od vašich zaměstnanců opravdu nepotřebuji. Porušují tím navíc paragraf 328 a hrozím jim odnětí svobody až na 2 roky. Zvažují podání trestního oznámení a prošetření celé situace protože se to nestalo poprvé.


Produkt

Drzá pokladní


Požadované řešení

Edukace zaměstnanců v oblasti jejich práv a povinností, to co dělají je podle paragrafu 328 trestný čin.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2022 13:27, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 14:43, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.