Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Nechyl jsem si nainstalovat pevný internet anténa +modem ,jelikož jsem měl vlastní modem uvnitř nechal jsem si ho nainstalovat .Dovezený modem jsem šel naivně vrátit .Prodejce v Rychnově nad Kněžnou mě sdělil že si ho vezme v lhůtě 14 dní . Na dotaz zda mě poníží splátku z 99.Kč mě potom sdělil, že nikoliv. Nemám modem ,nemám sníženou splátku.. Prostě mě okradli o modem..
Internet zlatý 5G. Modem xDSL ZTE H267A ZL IMEI 4459437F7A00
Vrácení modemu nebo snížení splátek
|
Tweet |
Z dostupných zdrojů se nám nepodařil dohledat ceník se spotřebitelem uváděnou službou. Jestliže však cena pevného internetu je 99 Kč a modem zdarma, domníváme se, že na ponížení splátky nemá spotřebitel nárok. V případě, že by modem byl v ceně (tedy ne zdarma), mohl by již spotřebitel slevu požadovat, avšak použití jeho modemu bylo čistě jeho rozhodnutím, kterému společnost vyšla vstříc - proto se dle našeho názoru nedá sleva nárokovat a je na vůli společnosti, zda ji poskytne.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou je možné se obrátit na dozorový orgán, kterým je v této oblasti Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz).
Hezký den,
internet, který se zřizuje vzduchem, ke kterému se dodává instalační jednotka, zahrnuje nejen modem, ale i venkovní anténu. Pokud se rozhodnete, že modem od nás nechcete, ale přesto máte zapojenou venkovní jednotku (anténu), tak se výše platby za instalační balíček nemění a není nutné modem vracet, když ho máte součástí instalačního balíčku.
Abychom se podívali na stav vrácení modemu, prosím o doplnění čísla vaší služby, kterou najdete na vyúčtování a také pro ověření celé datum narození. Vše stačí doplnit v sekci pro neveřejný údaj.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic
číslo služby 8042676500 4.10.1971
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Hezký den,
omlouváme se za čekání na naši reakci, bohužel jsme nedostali dříve k vaší zprávě upozornění.
Podle kontroly je vše v pořádku, zůstala vám anténa, která je součástí instalačního balíčku a vše se ještě v průběhu prosince ověřovalo. Vrácený modem nijak cenu instalační jednotky nemění.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic a.s.
Dobrý den jelikož Váš prodejce v Rychnově nad Kněžnou mě tuto skutečnost neřekl a modem ode mne přijal a potom mě řekl ,že už ho vrátit nemůže , prosím tedy o vrácení modemu ,který jsem naivně vrátil Vaší společnosti .. děkuji
Hezký den,
předala jsem vaši reklamaci ke kolegům z daného oddělení, kteří se vám v zákonné lhůtě k tomu vyjádří. Omlouváme se za komplikace.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic a.s.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc . Reklamace proběhla úspěšně.