Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#54582vrácený modem pevného internetu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 26 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2021, před 3 lety

Aleš Vašata

Znění stížnosti

Nechyl jsem si nainstalovat pevný internet anténa +modem ,jelikož jsem měl vlastní modem uvnitř nechal jsem si ho nainstalovat .Dovezený modem jsem šel naivně vrátit .Prodejce v Rychnově nad Kněžnou mě sdělil že si ho vezme v lhůtě 14 dní . Na dotaz zda mě poníží splátku z 99.Kč mě potom sdělil, že nikoliv. Nemám modem ,nemám sníženou splátku.. Prostě mě okradli o modem..


Produkt

Internet zlatý 5G. Modem xDSL ZTE H267A ZL IMEI 4459437F7A00


Požadované řešení

Vrácení modemu nebo snížení splátek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 13:01, před 3 lety

Z dostupných zdrojů se nám nepodařil dohledat ceník se spotřebitelem uváděnou službou. Jestliže však cena pevného internetu je 99 Kč a modem zdarma, domníváme se, že na ponížení splátky nemá spotřebitel nárok. V případě, že by modem byl v ceně (tedy ne zdarma), mohl by již spotřebitel slevu požadovat, avšak použití jeho modemu bylo čistě jeho rozhodnutím, kterému společnost vyšla vstříc - proto se dle našeho názoru nedá sleva nárokovat a je na vůli společnosti, zda ji poskytne.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou je možné se obrátit na dozorový orgán, kterým je v této oblasti Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2022 14:57, před 3 lety

Hezký den,

internet, který se zřizuje vzduchem, ke kterému se dodává instalační jednotka, zahrnuje nejen modem, ale i venkovní anténu. Pokud se rozhodnete, že modem od nás nechcete, ale přesto máte zapojenou venkovní jednotku (anténu), tak se výše platby za instalační balíček nemění a není nutné modem vracet, když ho máte součástí instalačního balíčku.
Abychom se podívali na stav vrácení modemu, prosím o doplnění čísla vaší služby, kterou najdete na vyúčtování a také pro ověření celé datum narození. Vše stačí doplnit v sekci pro neveřejný údaj.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.2.2022 15:11, před 3 lety


Aleš Vašata

číslo služby 8042676500 4.10.1971

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 16:42, před 2 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2022 13:17, před 2 lety

Hezký den,
omlouváme se za čekání na naši reakci, bohužel jsme nedostali dříve k vaší zprávě upozornění.
Podle kontroly je vše v pořádku, zůstala vám anténa, která je součástí instalačního balíčku a vše se ještě v průběhu prosince ověřovalo. Vrácený modem nijak cenu instalační jednotky nemění.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2022 22:44, před 2 lety


Aleš Vašata

Dobrý den jelikož Váš prodejce v Rychnově nad Kněžnou mě tuto skutečnost neřekl a modem ode mne přijal a potom mě řekl ,že už ho vrátit nemůže , prosím tedy o vrácení modemu ,který jsem naivně vrátil Vaší společnosti .. děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2022 13:28, před 2 lety

Hezký den,

předala jsem vaši reklamaci ke kolegům z daného oddělení, kteří se vám v zákonné lhůtě k tomu vyjádří. Omlouváme se za komplikace.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.8.2022 15:34, před 2 lety


Aleš Vašata

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc . Reklamace proběhla úspěšně.