Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dnes měla být mé matce doručena zásilka,ale místo toho přišla zpráva,že se jí nepodařilo doručit a je uložena na poště. Moje matka je důchodkyně,celý den je doma,takže je nemožné ji nezastihnout.Řidič se o doručení prostě vůbec nepokusil a nestalo se nám to poprvé.
Balik do ruky,číslo zásilky DR6965167542C,na jméno Magdalena Čermáková
Zažádala jsem o znovu doručení zásilky a doufám,že tentokrát už se řidič bude obtěžovat na adresu doručení dojet a to v co nejkratším možném čase,protoze zásilka obsahuje dulezitou zdravotní pomůcku.Jak jsem se již zmínila,moje matka je důchodkyně,v obci kde bydlí pobočka České pošty není a nebude kvůli pohodlnosti vašeho řidiče jezdit na poštu do jiné obce!
Doufam,že příští zkušenost s Českou poštou už bude jen dobrá.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.