Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den - dnes jsem zakoupila ve vaší prodejně Sephora v OC Letňany pro svojí snachu jako dárek k Vánocům paletku Anastasia contour za 1440 Kč. Zboží jsem měla přesně specifikované v sms, takže jedna z prodavaček mě odvedla přímo k dané zásuvce a zboží mi vydala. Protože jsem při čekání na ní viděla jak krásně balíte zakoupené zboží, zeptala jsem se jí co zabalení stojí, protože jsem jednou zaplatila za zabalení zboží skoro více než věc stála. Odvětila, že nic že je to služba zákazníkům o Vánocích a já jsem řekla, že to je prima. To ovšem neznamenalo, že bych jim za zabalení nedala "všimné" do jejich připravené skleničky s nápisem "Pozornost za zabalení zboží"??? kde bylo několik stokorun. Přede mnou kupoval zákazník 5 věcí a platil okolo 5 000 Kč. Řekl si o zabalení každé věci zvlášt a já jsem se těšila, že i můj dárek bude krásně zabalený se zlatou stužkou s monogramem. Když jsem si však po zaplacení o zabalení řekla, pokladní mí řekla že maximálně co pro mě může udělat, je že mi dá dárkovou tašku. Znovu jsem řekla, že si počkám, že chci krabičku zabalit. Vedle si pán měnil monogramy atd. a vlastně když jsem to spočítala, tak on za jednotlivou věc platil méně než já. No asi jsem pro Vaši prodavačku nebyla dostatečně reprezentativní. Dárek mi dala do obálky cca 10x větší než můj dárek, celé to vložila do pomačkané, zřejmě již použité tašky a řekla mi Na shledanou. Jsem lékařka a na podobné jednání nejsem zvyklá, jestli je Vaše slečna prodavačka zvyklá jednat se zákazníky způsobem jako že se ucházejí o místo u ní kuchyni, příště si půjdu nakoupit jinam. Pokud byla zabalení vázano na Sephora kartu, tak si o ní měla říci, protože ji samozřejmě mám. Přeji hezké Vánoce a doufám, že mi dáte vědět jak jste věc vyřešili. Platila jsem 24.12.2021 v 10:23 u prodavačky TATANA. Daňový doklad vám mohu poskytnout. Zdravím a přeji hezké Vánoce
Bylo mi opakovaně odmítnuto zabalení dárku, inzerované všude v prodejně.
Poučit Vaší prodavačku jak má jednat se zákazníky - něco ve stylu Náš zákazník, náš pán. A ne je "sortovat" a vybírat komu bude zboží zabaleno a komu ne. Abych pravdu řekla připadá mí to neuvěřitelné. Hanzalová
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.