Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 24.12.2021 kolem 9:40 v Gecu Nisa Liberec v přízemí.
Byla jsem koupit cigarety,Paní si poprosila občanský průkaz tak jsem ji ho předložila.
Podívala se na mne a řekla že nevypadám důvěryhodně že nebude kvůli mě platit pokutu a že mi nic neprodá.
Sundala jsem i roušku,aby viděla že na Občance jsem já.
Byla vulgární a drzá ať vypadnu jinam že mě neobslouží a ať nezdržuju frontu.
Prosím o Vyjádření a o poučení Paní prodavačky!!! To že někdo vypadá na to kolik mu je a ukáže občanku za to fakt nemohu.
Byla bych ráda i za nějaký vytýkací dopis Paní prodavačce! Toto jednání se zákazníkem mi nepřijde v pořádku!
Děkuji Horvathova
Tabákový výrobek
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.