Společnost


GECO, a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54598Neprodej tabákových výrobků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2021, před 3 lety

Veronika Horvathova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 24.12.2021 kolem 9:40 v Gecu Nisa Liberec v přízemí.
Byla jsem koupit cigarety,Paní si poprosila občanský průkaz tak jsem ji ho předložila.
Podívala se na mne a řekla že nevypadám důvěryhodně že nebude kvůli mě platit pokutu a že mi nic neprodá.
Sundala jsem i roušku,aby viděla že na Občance jsem já.
Byla vulgární a drzá ať vypadnu jinam že mě neobslouží a ať nezdržuju frontu.
Prosím o Vyjádření a o poučení Paní prodavačky!!! To že někdo vypadá na to kolik mu je a ukáže občanku za to fakt nemohu.
Byla bych ráda i za nějaký vytýkací dopis Paní prodavačce! Toto jednání se zákazníkem mi nepřijde v pořádku!
Děkuji Horvathova


Požadované řešení

Tabákový výrobek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 09:21, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 13:33, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.