Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54602Autobus odjel z výchozí stanice bez lidí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.12.2021, před 3 lety

Kristýna Čuhelová

Znění stížnosti

Linka 402 dne 25. 12. 2021 v 11:55 hodin — autobus odjel ze zastávky Praha,Roztyly naprosto prázdný, lidi na zastávce nenabral. Ihned jsem volala na infolinku, kde mě odkázali na další telefonní čísla, které ovšem nikdo nebral. Další autobus jel až za 4 hodiny, všichni lidé na zastávce si tak museli zajistit vlastní dopravu. Dopravní společnost Arriva problém nevyřešila.


Produkt

Linka 402 — Praha, Roztyly-Čáslav, zastávka Praha,Roztyly, nástupiště C, odjezd autobusu 11:55.


Požadované řešení

Především vyřešení problému. Řidič autobusu neodvedl správně svoji práci, kamerové záznamy na zastávce Praha,Roztyly by to jistě potvrdily. Nežádám finanční kompenzaci, ztracený čas a zničený sváteční vánoční den mi to nevrátí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2021 13:29, před 3 lety

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržovaní či změnám jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 14:44, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.