Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Linka 402 dne 25. 12. 2021 v 11:55 hodin — autobus odjel ze zastávky Praha,Roztyly naprosto prázdný, lidi na zastávce nenabral. Ihned jsem volala na infolinku, kde mě odkázali na další telefonní čísla, které ovšem nikdo nebral. Další autobus jel až za 4 hodiny, všichni lidé na zastávce si tak museli zajistit vlastní dopravu. Dopravní společnost Arriva problém nevyřešila.
Linka 402 — Praha, Roztyly-Čáslav, zastávka Praha,Roztyly, nástupiště C, odjezd autobusu 11:55.
Především vyřešení problému. Řidič autobusu neodvedl správně svoji práci, kamerové záznamy na zastávce Praha,Roztyly by to jistě potvrdily. Nežádám finanční kompenzaci, ztracený čas a zničený sváteční vánoční den mi to nevrátí.
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržovaní či změnám jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.