Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Cez eShop som objednala herne kreslo, pri preberaní som zaplatila plnú sumu, okay mi ale poslal len polovicu kresla. Len sedaciu časť bez konštrukcie. Nasklade mali posledný kus, tak nám na zákaz.linke odporučili objednat ten a potom tuto našu polovicu vrátiť a oni nám vrátia peniaze. Lenže oni nám poslali len tu zvyšnú polovicu, pri kuriérovi sme volali hneď na zákaz.linku čo mame robiť keďže kuriér pýtal opäť 250eur ako za kompletne kreslo. Na zákaz.linke nám odporučili neprebrat a že keď sa vráti na sklad oni nám pošlú bez platenia tu chýbajúcu časť bez poplatku už. O dva dni nato na ich stránke opäť vybehlo kreslo ako naskladnene, zase predávajú našu chýbajúcu časť a my nemáme ani peniaze ani zvyšok kresla. Na zákazníckej linke skoro všetci maximálne nepríjemní. Snažím sa volat im stále, pisat že proste oni už toto kreslo na predaj nemaju, to je len v krabici ta naša chýbajúca časť ale oni to niako neriešia a stále predávajú, aby si nakoniec prebral niekto našu polovicu. My nemáme peniaze a doma len polovicu kresla, ktoré malo byt vianočný darček.
E-blue auroza kreslo
Dodanie chýbajúcej konštrukcie ku kreslu, nech ju už prestanú predávať na e-shope a pošlú nám, keďže som zanu už dávno zaplatila
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Nedodání části věci, bez které věc nemůže sloužit obvyklému účelu, je nepochybně vadným plněním. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta pro vyřízení reklamace samotné je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.
Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Spotřebitel naopak vrací zboží, které mu bylo poskytnuto.
Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Se zákazníkem se spojilo reklamační oddělení a sdělilo veškeré možnosti řešení k zákaznické spokojenosti.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Dobrý deň,
nedodanie celkového tovaru, len polovici z kresla riešime od 10.12.2021, od 27.12.2021 Vaša firma ani nereaguje na maily. Na zákazníckej linke ta istá odpoved, že oni mi nevedia pomôcť. Upozornila som ich a píšem aj vam, že vy si predávate polovice kresla a rozppsielate ich tak pondelok Slovensku. Dnes sme to boli riešiť na Vašej pobočke a predajni v Rimavskej Sobote. Zo zákona ste mali reklamáciu vyriešiť do 30dni. Úplný nezáujem o zákazníka.
Dobrý den,
se zákazníkem jsem se spojili a věc vyřídili - zákazník se rozhodl uplatnit právo na vrácení peněz. Ještě jednou se za vzniklé komplikace omlouváme.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení výše uvedeného stanoviska společnosti a případné uzavření stížnosti.
Včera mi volal niaky pan zo spoločnosti, keby sa ale dalo ten nepríjemný rozhovor by som tu zverejnila ako komunikoval. V utorok 11.1.2022 ešte predtým ako sa spoločnosť ozvala som po 32dnoch ako nevyriešili reklamáciu rozhodla odniesť tovar na predajnu a teraz čakám na vrátenie peňazí, tie mi majú vrátiť do 14dni podľa nich. Tak uvidíme.
Dobrý den,
záležitost v tuto chvíli považujeme za uzavřenou.
Děkujeme za spolupráci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost vrácení peněz potvrdit a stížnost poté uzavřít.
Dobrý deň,
prešli už dva týždne odkedy som bola na predajni vrátiť nekompletný tovar. Na predajni mi manažér povedal, že peniaze mi budú vrátené do 14dni. Nestalo sa tak. Nekompletný tovar pritom reklamujem už od 10.12.2021
Dobrý den,
prosíme spotřebitele, ať si zkontroluje účet, uvedený v protokolu odstoupení od kupní smlouvy. Finance již měl na účtu.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý deň, peniaze prišli o dva dni od napísania komentáru len som to sem už nevedela dopísať na základe urgovania cez Vašu infolinku a SOI. Vec považujem týmto po dvoch mesiacoch za vybavenú, ďakujem.