Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dne 24.11.2021 jsem na teplicke pobočce AAA auto koupil vůz skoda octavi 3 rs 30%akontace a 70%leasing. Paní, která sjednává smlouvy mi tvrdila, že pokud zakoupil GPS lokátor v hodnotě 20.000 korun, budu mít měsíční splátku levnější o 1500,- měsíčně. Po prostudování veškerých smluv jsem zjistil, že tato informace je lživá a v ÚS není ani zmínka o GPS lokátoru a zvýhodnění. Také jsem koukal, že historicky tu stížnost již byla ve stejném duchu, stížnost číslo #36107.
Také jsem se následně dozvěděl, že provozování lokátoru podléhá měsíčnímu poplatku, což mi taky nebylo řečeno, slečna říkala, že se jednou zaplatí, a už mě to v životě nebude stát ani korunu.
Psal jsem ihned na firmu provozující tyto lokátoru a ty mi sdělili, že mám pouze podepsanou objednávku, nikoli provozování lokátoru ani instalaci, ať se s reklamaci obrátím na pobočku AAA auto, kde jsem vůz koupil, že jde službu bez problému stornovat.
Na pobočce AAA mi bylo sděleno, že službu stornovat nelze a že jsem zavázán k její využití, že je již proplacena.
Prý ze objednávka nejde stornovat jen reklamovat bylo mi řečeno ze by to měli vyresit do par dnů a pořad se nic neděje .
A ještě mi byli slíbený zimní pneu a do dnešního dne se nikdo neozval .
Produkt
Lokátor GPS pasivní v predplaceném baličku exclusive na 1rok
Požadované řešení
Schválit storno objednavky a vracení peněz v plném rozsahu.
Vracení cele částky což je 20000.
|
Tweet |
Pokud prodávající tvrdil, že sjednáním zmiňovaného doplňkového zákaznického servisu bude sníženy náklady na nákup vozidla, ačkoliv tomu tak ve skutečnosti nebylo, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku podle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dále by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, podle kterého platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Spotřebitel by tedy mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy (ohledně doplňkové služby, nikoliv ohledně samotné kupní smlouvy na automobil).
Jako nejvhodnější způsob se nám jeví namítnutí neplatnosti smlouvy z důvodu uvedení v omyl. Prodávající by v takovém případě měl spotřebiteli vrátit peníze za takto sjednanou smlouvu.
Pokud jde o zmiňovanou nekalou obchodní praktiku, má-li spotřebitel dojem, že dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.
Pokud by v důsledku nesprávné informace vznikla spotřebiteli nějaká další škoda, mohl by ji vymáhat po prodejci v souladu s § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Rambousku,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den doplňuji informace 8AZ1845 . Uz jsem i doplnkove zboží u vás reklamoval a reklamace byla zamítnuta!takze ted mi u vás leží 20 tisic a nikdo se k ničemu nemá . Takže pokud to nepůjde vyresit smirnou cestou tak to budeme řešit přes ČOI !A k autu mi byli slíbený zimní pneu které jsem stále neobdržel a bylo mi receno ze do týdne budou , už jsem asi 3x volal a bylo mi receno ze se Teplicka pobočka ozve a stále nic . Jsou to už 2 měsíce a stále se nikdo neozval .
Vážený pane Rambousku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení i s vedením pobočky. Mám informaci, že se s Vámi kolegové spojili, a že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den tak jediné co jsme zatím jsou pneumatiky . Konečně cca po půl roce . A co se týká GPS lokátor tak jsme opět podali nesouhlas s reklamaci a poslali reklamaci novou . Pokud napbizite služby a nereknete o nich všechny informace ,, neznalost neomlouvá’’ mám právo odstoupit od kupní smlouvy což mi pořad nechcete umožnit a částka 20000 Kč pořad nikde . To ze vaši zaměstnanci nevědí ze GPS podleha dalším poplatkům ,jako je každoroční kalibrace a následně odmontovani atd tak by ji neměli ani nabízet . Tím uvádí lidi v omyl a tím pádem je doplňková služba neplatná a mám nárok na vracení castky v plném rozsahu !Čekám na vyjádření z další reklamace a pokud bude zamítnuta předávam právníkovi a čoi . Krásný den přeji .
Spotřebitel se ve svém vyjádření obrací převážně na společnost a nastiňuje svůj postup pro případ, že by nedošlo k dohodě.
Z tohoto důvodu stížnost přeřazujeme na společnost, kterou žádáme o vyjádření, zda spotřebiteli vyhoví.
V případě, že tak neučiní, žádáme spotřebitele o informování o výsledku mimosoudního řešení sporu při České obchodní inspekci, případně soudního sporu.
Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Děkujeme za odpověď.
Protože společnost trvá na původním stanovisku, přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl informovat o výsledku mimosoudního řešení sporu při České obchodní inspekci, případně soudního sporu, jestliže se pro něj rozhodne.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.