Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer.
4.prosince jsem s přítelkyní předal na reklamaci telefon v Pardubicích,č reklamace 1****80 Xiaomi Mi 10T 128GB-černý pro poruchu mikrofonu.Žádali jsme opakovaně o zálohovaní telefonu,i za učelem zaplacení.Váš zaměstnanec p.K. nám nevyhověl a opakovaně opakoval,že pokud budou muset v opravně vratit telefon do továrního nastaveni,tak nám zavolají zda můžou telefon vymazat.Bohužel nám nikdo nezavolal a telefon je vymazaný. V zápětí jsem koupil nový Xiaomi 11T, a byli nam přesypány pouze kontakty a 7 fotek.Z důvodu velké nespokojenosti jsme nuceni změnit operátora mobilních služeb,i když jsme u vás mnoho let.Při odchodu z prodejny nás p.K. poprosil, že nám přijde dotazník o posouzení kvality služeb a máme dáti nejvyšší hodnocení.
Děkujeme za odpověď.
Prosíme o možnosti řešení.
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání osoby v jeho provozovně. Slib konktaktování v případě nutnosti továrního nastavení byl tak závazný.
Vzhledem k tomu, že již nelze data vrátit a navrátit tak věci do předešlého stavu, připadá v úvahu přiměřená sleva (příp. jiná finanční náhrada), přičemž vyčíslení škody je v tomto případě při nejmenším složité.
Doporučujeme také přímo kontaktovat společnost, která by mohla navrhnout jí přijatelné řešení tohoto problému.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.