Společnost


ZAREN - Noemus, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#54613REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.12.2021, před 3 lety

Linda Garciova

Znění stížnosti

Zpět




17. 12. 2021, 21:21
Komu:
InfoP@zaren.cz
Reklamace
Dobry večer. Dne 11.11.2021 nás navštívil Váš obchodní zástupce pan M. B.,který nám předvedl Vaše zboží. Vše proběhlo v pořádku vše jsme si vyzkoušeli a dostali jsme srozumitelný popis ke každému tomu produktu. Pan B. nám nabídnul výhodný balíček který zahrnoval:
Matrací
2×polštář
2×přikrývka
Celková cena 36 900

Nejdříve jsme nic kupovat nechtěli ale jelikož má přítel problém se zády tak matrace co nám byla předvedena tak na ní se leželo skvělé.Takže jsme se domluvili že si vezmeme zboží na úvěr tedy na splátky. Asi tak za týden nám bylo zboží doručeno. Co se týká polštářů tak já na něm spát nemůžu jelikož mě na něm pokaždé rozbolí hlava ,nechápu ale je to tak ,přikrývky jsou neforemný a docela i těžké. Matrace to samí . Takže jsme se vrátily k naší matraci a peřině s polštářem. Vaše zboží jsme vyzkoušeli a opravdu nám nevyhovuje takže by jsme chtěli zboží vrátit. Předem děkuji za Vaši odpověď a radu jak máme ve vrácení zboží postupovat děkuji nashledanou G. Email se mi vrátil jako nedoruceny ,nevíme teda kam se obrátit z naší reklamaci,zboží nám pan B. zařídil na úvěr takže nevíme jak to vůbec řešit tuhle naší situaci. Zboží si určitě nechat nechceme !!!!!


Produkt

Matrace,2 krát polštář a dvakrát prikryvka


Požadované řešení

Chceme zboží vrátit ,nechali jsme se zapařit do úvěru,ale nechceme platit za něco co nám absolutně nevyhovuje. Bolení hlavy, zad je to šílenost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 09:57, před 3 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

U zmíněného úvěru se domníváme, že s ním spotřebitel souhlasil, neboť bez jeho souhlasu nelze zařídit úvěr na jeho jméno.

E-mail se vrátil jako nedoručený pravděpodobně z důvodu pochybení na straně spotřebitele - v popisu uvádí, že psal na email InfoP@zaren.cz, avšak dle našeho zjištění by se mělo jednat o email info@zaren.cz - doporučujeme proto kontaktovat podnikatele na tento email. V případě potřeby lze využít také zákaznické linky na čísle 810 667 766 (pracovní dny 9-15). Další kontakty jsou dostupné zde: https://www.zaren.cz/kontakt/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2022 10:56, před 3 lety

Velice nás mrzí, že paní Garciové naše produkty nevyhovují. Její reklamaci jistě vyřídíme k její plné spokojenosti. Bohužel však paní Garciová odeslala svou reklamaci patrně na chybnou e-mailovou adresu, proto se jí zpráva vrátila jako nedoručitelná. Správná e-mailová adresa zní info@zaren.cz. Správné kontakty je také možno nalézt na adrese https://www.zaren.cz/kontakt/. Se zákazníkem, jehož jménem byla učiněna předmětná objednávka jsme se ihned po obdržení informace z portálu dTest dne 12.1.2022 telefonicky spojili a dohodli jsme se na řešení celé situace. Za společnost Zaren, výkonný ředitel Martin Látal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 09:18, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:20, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.