Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Zapojila jsem se do soutěže v přehledu výherců jsem zjistila že jsem vyhrála ale výhra mi do aplikace dodnes nepřišla. Měla přijít 24. 12. dnes je 27.12.
vánoční soutěž která skončila 20.12. 2021
Chtěla bych vědět zda není chyby na mé straně, abych se příště této chyby vyvařovala
|
Tweet |
Jestliže byl spotřebitel uveden jako vítěz soutěže, má nárok na výhru. Jestliže však bylo uvedeno např. jen jméno, mohlo se také jednat o shodu jmen.
Pro více informací doporučujeme kontaktovat společnost a to například pomocí formuláře na internetových stránkách společnosti (https://informace-pro-zakazniky.lidl.cz/SelfServiceCZ/s/), kde má společnost možnost prověřit, zda a případně kde došlo k pochybení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Knapová, děkujeme Vám za upozornění. Prosíme Vás, abyste se s tímto upozorněním obrátila přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové vše nechají prověřit a zašlou Vám vyjádření. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.