Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#54616Vánoční soutěž o kupony do aplikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2021, před 3 lety

zuzana knapova

Znění stížnosti

Zapojila jsem se do soutěže v přehledu výherců jsem zjistila že jsem vyhrála ale výhra mi do aplikace dodnes nepřišla. Měla přijít 24. 12. dnes je 27.12.


Produkt

vánoční soutěž která skončila 20.12. 2021


Požadované řešení

Chtěla bych vědět zda není chyby na mé straně, abych se příště této chyby vyvařovala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 10:03, před 3 lety

Jestliže byl spotřebitel uveden jako vítěz soutěže, má nárok na výhru. Jestliže však bylo uvedeno např. jen jméno, mohlo se také jednat o shodu jmen.

Pro více informací doporučujeme kontaktovat společnost a to například pomocí formuláře na internetových stránkách společnosti (https://informace-pro-zakazniky.lidl.cz/SelfServiceCZ/s/), kde má společnost možnost prověřit, zda a případně kde došlo k pochybení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2022 10:30, před 3 lety

Dobrý den, paní Knapová, děkujeme Vám za upozornění. Prosíme Vás, abyste se s tímto upozorněním obrátila přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové vše nechají prověřit a zašlou Vám vyjádření. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 09:20, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2022 08:37, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.