Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zásilka DR0111212922X podaná 5.1.2015 ve 14.07h na poště Praha 05 měla být doručena dodací poštou Plzen depo 72 dnes 6.1.2015.Zjistil jsem na Sledování zásilek on-line Ceské pošty,že uvedená zásilka se stále nachází v Praze 6.1.2015 v 10.30h.Na podacím lístku je doba dodání 6.1.2015.Zádám o vysvětlení, jak chcete dodržet Vaše heslo DNES PODATE-ZITRA DODAME.Vánoční provoz již máme dávno za sebou.
Vymyslete si na Vaše služební auta jiné logo.Děkuji.
|
Tweet |
Podáním zásilky u služby Balík Do ruky vzniká podniku závazek dodat zásilku adresátovi případně jinému příjemci nejpozději následující pracovní den po dni podání.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci může uplatnit odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.