Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
V kontaktním formuláři na Lidl je úmyslně v poli potvrdit email zakázán znak @ tudíž se nedá přes tento asi jediný formulář odeslat stížnost či dotaz.
Zkoušeno na více zařízení.
https://informace-pro-zakazniky.lidl.cz/SelfServiceCZ/s/contactsupport
Kontakt na prodejce npř. email
|
Tweet |
V době řešení této stížnosti formulář na stránkách prodejce fungoval (šlo zadávat znak "@" do kolonky e-mail i potvrzení e-mailu), je nicméně možné, že se jednalo o technickou chybu na straně prodejce.
Společnost Lidl na svých stránkách uvádí, že mimo formulář je možné ji kontaktovat na tel. č. 800 115 435 (po-so v čase 8-18), přičemž tato linka je na území ČR (dle informací od společnosti) bezplatná.
Doporučujeme tedy společnost kontaktovat telefonicky, případně opětovně zkusit formulář.
Dobrý den, pane Pešice, neevidujeme technický problém s kontaktním formulářem. Daná problematika může být i prohlížečem, ve kterém zákazník kontaktní formulář vyplňuje, případně je možné kontaktovat zákaznický servis prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či přímého e-mailu hotline@lidl.cz může být i v daném prohlížeči. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.