Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#54632Nefunkční kontaktní formulář Lidl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2021, před 3 lety

Marek Pešice

Znění stížnosti

V kontaktním formuláři na Lidl je úmyslně v poli potvrdit email zakázán znak @ tudíž se nedá přes tento asi jediný formulář odeslat stížnost či dotaz.
Zkoušeno na více zařízení.


Produkt

https://informace-pro-zakazniky.lidl.cz/SelfServiceCZ/s/contactsupport


Požadované řešení

Kontakt na prodejce npř. email


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 13:57, před 3 lety

V době řešení této stížnosti formulář na stránkách prodejce fungoval (šlo zadávat znak "@" do kolonky e-mail i potvrzení e-mailu), je nicméně možné, že se jednalo o technickou chybu na straně prodejce.

Společnost Lidl na svých stránkách uvádí, že mimo formulář je možné ji kontaktovat na tel. č. 800 115 435 (po-so v čase 8-18), přičemž tato linka je na území ČR (dle informací od společnosti) bezplatná.

Doporučujeme tedy společnost kontaktovat telefonicky, případně opětovně zkusit formulář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2022 14:51, před 3 lety

Dobrý den, pane Pešice, neevidujeme technický problém s kontaktním formulářem. Daná problematika může být i prohlížečem, ve kterém zákazník kontaktní formulář vyplňuje, případně je možné kontaktovat zákaznický servis prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či přímého e-mailu hotline@lidl.cz může být i v daném prohlížeči. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 10:01, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2022 08:36, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.