Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dnes 27.12.2021 jsme jeli do Lidl Kladno, jelikož jsme se nechali zlákat nabídkou pyrotechniky a silvestrovské nabídky z Lidl letáku která měla začít dnes 27.12.2021. I když jsme dorazily hned po otevření prodejny nic z nabízené pyrotechniky jsme na prodejně nenašli pouze 3 poslední kusy větších kompaktů s poškozeným obalem a zbytek prázdné regály. Tak jsme zkusily druhou prodejnu v Kročehlavech tam to bylo to samé. Proč Lidl nabízí zboží které nemá ? Vždyť byli svátky tak se to asi o den dřív prodat nemohlo nebo jsi to rozebrali zaměstnanci? Přijde mi to jako klamání zákazníka. To není poprvé co se mi toto v Lidlu stalo. Akorát zbytečný čas a projetá nafta.
Kompenzace pohonných hmot a času o které jsem kvůli této klamavé reklamě přišel !!!
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den, pane Pešice, děkujeme za Váš podnět, mrzí nás, že se Vám již nepodařilo získat Vámi požadovaný produkt z nabídky pyrotechniky. Společnost Lidl je ovšem maloobchodní prodejce a ne vždy se podaří pokrýt poptávku po daném sortimentu. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.