Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#54636Neoprávněné jednání ochranky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2021, před 3 lety

Radek Rozporka

Znění stížnosti

Dne 27.12.2021 jsem navštívil Kaufland Malý Klín, Střelničná ul. 2270/46 za účelem nákupu baterií. V obchodě jsem se zdržel pouze u regálu s bateriemi, kde jsem po chvíli vybral ty požadované a poté jsem si je naskenoval pomocí mobilní aplikace a funkce K-scan a vložil do tašky (což obchod umožňuje). Následně jsem šel k samoobslužné pokladně nákup naskenoval a zaplatil (v čase 21:00:56. Po opuštění pokladen jsem byl zastaven pracovníkem ostrahy, který po mě požadoval prohlídku tašky. Toto jsem odmítl a chtěl odejít, načež mi začal bránit tělem a posléze mě i fyzicky zadržel a obvinil mě z krádeže. Zavolal městskou policii. Poté se dostavil také pracovník Kauflandu. Ani jeden z nich neznal svoje zákonná práva a povinnosti, přičemž porušili ta moje. Pracovník ostrahy neměl žádné důvodné podezření, jen stále opakoval svoji domněnku, že jsem nákup nenaskenoval celý. Vzhledem k tomu, že jsem nehodlal čekat několik, třeba i desítek minut na policii, jsem jim nakonec vše ukázal. Samozřejmě jsem měl vše v pořádku. Ano, mohl jsem to ukázat hned, ale z principu jsem toto neudělal.


Produkt

Kaufland Česká republika v.o.s., 27.12.2021 21:00:56


Požadované řešení

Poučení zaměstnanců a omluva společnosti Kaufland Česká republika v.o.s.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 14:04, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.