Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:561
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54639Neoprávněně účtovány poplatky za nepřevzetí včas stornované objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2021, před 3 lety

Martin Zoun

Znění stížnosti

Dne 21.11. 2021 jsem objednal u iCell.cz pouzdra na telefony. 9.12. jsem emailem objednávku zrušil. Přesto mi obchod poslal dne 17.12. balíček. Opět jsem je upozornil že jsem objednávku včas zrušil a balíček NEPŘEVEZMU. Nyní po mě chtějí poplatek 149Kc za náklady na odeslání balíčku a vyhrožují předáním věci exekutorovi.
Objednávku jsem zrušil včas a obchod nemá jakékoliv právo požadovat peníze.
Jejich email má vyloženě vyděračskou a zastrašovací formu a je lživý - uvádí, že jsem objednávku včas nezrušil což není pravda a je vse podloženo emaily které jsem jim zaslal.


Požadované řešení

Žádám omluvu a další nekontaktování touto společností, na kterou je podáno již tisíce stížností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 14:17, před 3 lety

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

V případě, že zboží dorazilo, je spotřebitel povinen toto zboží vrátit podnikateli - vzhledem k tomu, že u podobných e-shopů často dochází k požadavkům prodejce na vrácení zboží do zahraničí (např. Číny) uvádíme, že toto zboží stačí vrátit na jakékoliv prodejně, případně jej lze zaslat společnosti na její adresu. Tou může být např. sídlo společnosti (Rybná 716/24, Praha 110 00). Náklady na vrácení zboží již spotřebitel uhradit musí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2022 22:43, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 16:45, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.